Wie herkend dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sonkal, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sonkal

Sonkal Actief lid

24 mei 2011
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Ik kijk al langere tijd hier op de site maar heb me pas net aangemeld.
    Wij zijn al bijna een jaar bezig om zwanger te worden.
    Nu heb ik een onregelmatige cyclus. Dit varieert van 32 tot 35 dagen.
    Dat is dus altijd beetje lastig. In het begin moest ik dit ook wel even leren ontdekken.

Nu klus is dus altijd extra op de juiste dagen voor een cyclus van 32 tot 35 dagen..:D
    Heb me vent ook nog niet horen klagen haha.
    Ik heb deze maand voor het eerst van alles gevoelt in me lijf.

Ik dacht last te hebben van mijn eisprong ervan uitgaand dat ik cyclus heb dan van 35 dageb.
    Tot ik rond de innesteling dagen ineens twee druppies bloed had bij afvegen. Dit had uitgekomen bij een cyclus van 32 dagen....lastig dus!!!:(

Nu heb ik die eisprong nooit echt gevoelt. En de innesteling ook nooit eerder en zeker geen bloed!! Maar nu had ik onwijs last van krampjes laag onder in me buik...als jullie me begrijpen.

Ik zou morgen volgens cyclus 32 NOD hebben en dan eind van de week voor 35 dagen.

Ik heb nu al een dikke week last van steekjes onder in me buik.
    Al twee dagen misselijk, maar vooral savonds.
    En ben zo onwihs moe. Ik slaap ook zeer onrustig dit heb ik normaal nooit.
    Ook heb ik steken en krampjes rond mijn navel er net iets boven en aan de zijkant. Dit loopt door tot onder in me buik. En straalt ook uit naar de zijkanten richting me rug:(

Wie kent dit??
    Wie heeft er ook zo'n onregelmatuge cyclus.
    Iemand tips??

Sorry voor lange tekst en vele vragen??

2. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi sonkal

ik herken wel wat dingetjes zoals de steken in je buik maar ook in je zij...

ik zit vandaag op mijn NOD en heb vanochtend negatief getest maar nog steeds geen rode duivels te zien....

dus bij mij is het ook niet duidelijk

even afwachten zou ik zo zeggen...

mocht je nou bij een jaar lang proberen nog niet zijn zwanger geraakt ga dan maar is naar de dokter...

de dokter zal dan waarschijnlijk zeggen ''''ga maar tempraturen'''' omdat voor te zijn kun je daar alvast mee beginnen.

elke dag om de zelfde tijd vaginaal tempen en dat dan opschrijven zo kun je ook zien wanneer je ei sprong is geweest dan gaat je temp omhoog en als je temp weer zakt komt je menstruatie er aan... blijft hij hoog tot na je NOD dan kun je er een testje aan wagen....

ga ook ovulatie testen gebruiken want dat zal de huisarts je ook vragen of je dat hebt gedaan staat in de omschrijving hoe je dat moet doen...

als je met die dingen al naar de ha gaat kom je sneller in het systeem en kun je sneller beginnen met de ronde's

als je bij de ha komt zul je ook zien dat ze vragen een uitstrijkje te laten maken en bloed onderzoek enzv...

en dan zullen ze je man gaan testen sperma in leveren...

ALS dat slecht is ga je door naar het ziekenhuis...

dat is een beetje uitleg om de dokter alvast voor te zijn...

hoe het komt dat ik dit allemaal al weet??: wij hebben zelf ook in deze molen gezeten en gaan er misschien over 4 mnd weer in.

groetjes en hoop dat je er iets aan hebt

(sorry voor het ramp scenario wat ik je direct heb beschreven ik wil je niet bang maken)

3. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ik herken er niks van (sorry), maar je zit 1-4 voor NOD, bent misselijk, voelt rare dingen en hebt druppels bloed verloren?

Testje doen? :D

4. Sonkal

Sonkal Actief lid

24 mei 2011
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    @forever: bedankt voor je bericht! Ramp senario os het niet. Het is gewoon zoals het loopt!

Dat temperaturen heb ik indd over nagedacht.
    Je moet dan elke dag zelfse tijdstip meten.
    Nou werk ik zeer onregelmatige diensten...maakt dit wat uit qua temperatuur?

Deel Deze Pagina