Rare menstruatie en zwangerschapssymtomen.. advies gevraagd!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Yesim, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yesim

Yesim Lid

13 dec 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste forumleden,

Graag zou ik jullie advies en ervaringen willen horen.

Ik ben zelf al 7 jaar aan de pil. Dit vanwege mijn feit dat ik veel pijn en lange menstruatie periodes had.

Ik ben vorige maand een week later met mijn pil-strip begonnen. Niet bepaald handig, maar het is gebeurd en ik kan het niet meer terug draaien.

Na een week de pil geslikt te hebben, merkte ik in eens dat mijn borsten heel gevoelig waren, en ik had het gevoel dat ze ook ineens wat groter waren geworden. Ik heb dit zelf nog nooit eerder gevoeld, dus ik bleef er toch wat langer bij stil staan.

Ik heb alle mogelijkheden geprobeerd na te gaan, waadoor dit kon zijn veroorzaakt, en ik kwam maar bij 1 mogelijkheid uit, dat ik wellicht zwanger was.

Ik heb me die week echt gek lopen maken. Na 2 weken de pil te hebben geslikt, ben ik gestopt. Mocht het zo zijn, dan kan het nooit goed zijn voor het kindje. En daarnaast zou ik dan meteen weten of ik wel of niet zwanger was.

Na 5 dagen had ik 2 druppels bloed verloren. Ik was bang dat dat het begin was van mijn menstruatie. Maar het bleef uit. Voor 1,5 dag verloor ik wel bruin bloed. De dag daarna brak (na wat ik denk) mijn menstruatie uit. Ik had hevige krampen, en verloor normaal bloedverlies (zoals bij m'n normale menstruaties). Dit heeft 1,5 dag geduurd. Normaal heb ik zeker 3 tot 4 dagen lang last van bloedverlies. Wel bleef ik voor 3 dagen last hebben van oud bruin bloed. Niet veel, echt heel weinig. Maar dit ging wel gepaard met extreme lage rugpijn, en een onprettig gevoel (borrelend) in m'n buik. Ik ben die dagen ook echt heel erg moe geweest.

Normaal heb ik hier alleen last van als mijn menstruatie net begint, niet als het zo goed als over is. Gelukkig is mijn rugpijn gisteravond als sneeuw voor de zon verdwenen. Mijn buik blijft af en toe wel rommelen (zo rond m'n navel) en mijn vermoeiheid is ook gebleven.

Ik heb 4 dagen geleden een zwangerschapstest gedaan, en die bleek negatief te zijn. Ik ga d'r dus van uit dat ik niet zwanger ben. Het engiste waar ik me een klein beetje zorgen om maak, is dat m'n borsten nog steeds gevoelig zijn, en ze nog steeds een halve cupmaat groter zijn. Ze zijn wel minder gevoelig dan eerst. Het zijn nu alleen nog steken ik m'n borsten die af en toe (tijdens de dag) optreden. Maar ze zijn daadwerkelijk groter dan 3 weken geleden. Ik merk het aan mijn bh's.

Herkennen jullie mijn situatie? En zouden jullie me jullie ervaringen kunnen vertellen wat het was? Dit zou me wellicht toch wat rust geven.

Alvast bedankt!

2. Yesim

Yesim Lid

13 dec 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkent niemand mijn verhaal?

Het gaat trouwens met mij heel goed deze dagen. Het enigste waar ik last van blijf houden zijn de steken in m'n borsten. Het zijn geen constante steken, maar het gebeurd meerdere keren op een dag.

Het zou gewoon een bijwerking van de pil kunnen zijn, maar wellicht zou het toch een zwangerschap kunnen betekenen.

Ik probeer de gedachte even van me af te zetten, want waarschijnlijk is het helemaal niets. Misschien doe ik van de week toch nog maar eens een zwangerschapstest.

Deel Deze Pagina