Dag dames, normaal heb ik witte afscheiding voor nod, maar nu niet. Wat hebben/hadden jullie nu/normaal? Alvast bedankt voor de reacties.
ik had ook altijd voor nod witte afscheiding , echt yoghurt achtig en nu ik zwanger was totaal geen afscheiding nu pas begint het witte yoghurt gedoe haha terug te komen
Bedankt voor je reactie, heb net getest en een lichte streep, iemand heeft em in negatief omgezet en ook daarop een streep, als zie ik het zelf nog niet zo...
Ik heb dit nu ook, vorige keren hele dikke witte afscheiding en nu droog af en toe beetje vochtig maar zo goed als droog! Nog meer meiden ervaring mee?
hier precies hetzelfde vanmorgen bijna posi test de rest zegt allemaal zwanger ....bijna geen witte vloed...normaal dus wel.....
Muurbloempje wat spannend meisssss wauw hoop het voor je maar een streep is een streep staat er een foto in je album? even spieken hoeveel dpo zit jij?
Muurbloempje, even gekeken bij je test, en wauw hartstikke zwanger joh super gefeliciteerd!!! Je geeft me nog meer hoop, hopelijk terecht Hoeveelste dpo dag teste jij vaag positief?
hij staat hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/113348d1291707305-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatietesten-zwangerschapstesten-deel-6-imgp5338.jpg
ja ik had hem al gezien hahaha ben je stiekem gaan opspeuren hahaha echt geweldig!!! Super zwanger!!! Weet je nog hoeveelste dpo je licht positief teste?
o hahaha tegelijk! Ok nou dan moet ik nog echt even geduld hebben helaas! Hoelang is jouw LF normaal weet je dat?
mijn vorige LF was 11! Dus vandaar dat ik ook zo'n testdrang heb. Deze keer voel ik me heel anders dan de vorige keren, en heb wel wat symptomen maar wel weinig, wat ik nu wel heb en andere rondes niet: gevoelige tepels, opgezette borsten, amper ongi gevoel af en toe een borrel maar weinig last, gevoel van als het niet raak is ben ik niet verbaasd maar ook niet als het wel raak is en verder ben ik behoorlijk moe gister ook hoofdpijn, vlagen lichtelijk misselijk..humm als ik het zo ga opnoemen vind ik dat ik wel weer meer kwaaltjes heb maar het is vooral mijn tepels en nu ineens helemaal geen dikke witte afscheiding. Wat had/heb jij?
ik had meer borrelen in de buik en meer ontlasting verder alleen maar geen verdere afscheiding en nu steeds een honger gevoel!
ja ik voel ook meer borrels alsof ik honger heb, maar geen krampen of pijn...dat heb ik normaal dus wel. Ik heb ook meer honger gevoel, maar heb niet echt zin om te eten! Spannend je geeft me wel hoop, maar ik besef ook dat het net zo goed gekmakerij kan zijn
super lief van je!!! en jij heerlijk lekker genieten van je zwangerschap en bedankt voor het reageren!!