negatief getest, maar gevoel zegt van positief

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door marielle82, 27 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Aangezien ik al enkele weken klachten heb,ging ik er vanuit dat ik zwanger was/ben.
    Vanmorgen heb ik bij ass van ha getest,maar was negatief.
    Ook op blaasontsteking getest, maar alles was prima.
    Een van de klachten was,dat ik veel moet plassen.
    Nu was mijn vraag of ze te vroeg getest kan hebben.
    Ben na mijn bevalling,11 maanden geleden nog niet ongi geworden.

Ook had ik vorige dagen last van lekkage uit borst,ook steeds pijnlijke steken.
    Van de week in de supermarkt,getintel in mijn liezen.

Kortom,ik dacht echt dat ik zwanger was.
    Wat raden jullie aan?
    Volgende week nog een keer proberen en dus klachten een weekje aankijken?
    Of is negatief gewoon negatief? En die klachten dan?

Ik snap er niets van!

gr.Marielle

2. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.752
    904
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Je weet je cyclus dus ook niet?Lastig idd...
    Konden ze bij de ha niks adviseren?
    Ik zou idd over een week weer testen.

3. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Probeer idd over een week of nog iets langer weer te testen. Denk dan dat het misschien meer uitsluitsel kan geven.

Maar misschien zijn juist die steken en tintelingen wel weer het teken dat je ongi op gang gaat komen!. 8)

Ben benieuwd!

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hallo,

Tja moeilijk, het vervelende is dat menstruatieklachten erg kunnen lijken op zwangerschapsverschijnselen he. Ik wil je echter niet alle hoop ontzeggen want ikzelf heb ook eerst twee keer negatief getest en daarna pas positief. Misschien is je HCG dus nog niet hoog genoeg.....Als ik jou was zou ik ook gewoon later weer testen en anders maar gewoon hopen dat je ongesteld wordt zodat je weer een cyclus hebt zodat je weet waar je aan toe bent.....SUCCES!

5. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Hoi meiden,

Hoop natuurlijk van harte dat ik zwanger ben, maar als ik ongi word,zou ik ook niet vreselijk teleurgesteld zijn.Want het word immers hoog tijd, na ruim 11 maanden.

Ik probeer eind van de week nog een keer testen,als ik nog niet ongi ben geworden tenminste.
    Heb nog steeds veel last van veel plassen,maar nu ook de laatste dagen ongikrampen,ook zware borsten.

Intussen slik ik de Etos zwanger worden pillen,sinds nadat ik bij de ha geweest ben. Misschien doen die ook hun werk wel...

Nou,ik wacht het nog een paar dagen af...

6. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Hallo,

Ik lees graag met je mee, ik zit namelijk een klein beetje met hetzelfde.
    Mijn zoontje is nu 3 maanden, maar ik heb nog geen menstruatie gehad, zit er nu echt op te wachten, met de 1e was deze er na 2 maanden. We hebben nu een paar keer onveilig gedaan, omdat we dachten het loopt geen vaart en is het wel zo dan is het ook goed. Nu heb ik allerlei vagen klachten waar ik geen raad mee moet 2 weken geleden een test gedaan, deze was negatief maar nu nog steeds van die klachten.
    Ben benieuwd wat er bij jou uitkomt.
    Als het zo is komt nummer 3 nog voordag nummer 2 een jaar is, dat word wel lekker pittig.

Groetjes Lies.

Deel Deze Pagina