Door m'n spastische darmen is m'n bovenbuik gevuld met volle darmen en lucht, grote buik dus inmiddels maar kan geen kwaad voor de kleine is mij gezegd en dat geloof ik. Maar ik heb nu regelmatig dat er vlak onder m'n linkerborst een zeer onaangename druk/pijn zit, moeilijk uit te leggen maar het voelt ook branderig en lijkt soms wel alsof er een ballon wordt opgeblazen en die maar niet kapot wil gaan. Gelukkig schiet ik tegenwoordig niet gelijk meer in de paniekstand maar op het moment dat het opspeelt is het toch best wel een beetje beangstigend Zijn het 'gewoon' m'n darmen die dan opspelen? Klinkt het misschien bekend voor iemand? P.S. heb ook op een ander plekje onder m'n linkerborst een zeer gevoelig spiertje/rib zitten?!?
Niet herkenbaar blijkbaar Gister naar de huisarts geweest, voor wat anders overigens maar dit wel gevraagd, en het klinkt niet als een darmenprobleem. Meer als een groeiende baarmoeder, bandenpijn of die kleine zit daar met z'n voetjes of handjes te spelen. Met die uitleg moet ik het dan maar doen...
Ik lees dit nu pas. Maar ik had het laatst ook erg, toen ik in bed lag. Net of mijn onderste stel ribben aan de linkerkant beurs waren. Ik heb maar tegen mezelf gezegd dat ze een beetje in de knel zitten door alles wat opzij wordt geschoven nu en er verder niet bij nagedacht... Komt jouw kindje al tegen je ribben aan? Bij mij niet namelijk, en toch voel ik het.
Krijg je ook moeilijker/minder adem? Ik heb af en toe namelijk flink last van pijn ter hoogte van mn ribbenkas, voelt alsof er iemand bovenop zit. Krijg voor m'n gevoel dan ook moeilijker adem. Heb er vandaag ook weer veel last van, best eng. Hoop dat het iets van bandenpijn ofzo is. M'n kindje kan het nog niet zijn.
Het heeft gelukkig geen invloed op m'n ademhaling, 't doet gewoon zeer...een paar dagen geen last gehad en gister was het er weer Voel die kleine vrij laag trappelen trouwens, kan me dus niet voorstellen dat ie al onder m'n borst komt eigenlijk
Viooltje: dat van jou vind ik een beetje eng klinken, zou het dan ook even melden. Benauwdheid kan volgens mij bij zw vergiftiging horen en daar wil je maar beter optijd bijzijn! MMarianne, lastig hoor! Ik denk wel dat het niet perse je kindje hoeft te zijn die er direct tegenaan schopt. Kan natuurlijk ook dat hij je andere ingewanden naar boven duwt. Ik zou het anders toch even navragen...
Ik ben vandaag weer voor controle geweest en alles was ok. Bloeddruk en urine waren goed. Longen even beluisterd ivm de benauwdheid, maar was ook goed. Denk dat het gewoon komt doordat de boel allemaal verschuift vanbinnen.