kleintje nog nier gevoeld

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door talia, 21 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    hey meiden.

Ik ben morgen 17 weekjes zwnager van ons 2de wonder maar normaal als je zwnager bent van de 2de zou je je kleintje vroeg voelen maar ik heb eigenlijk nog niks duidelijks gevoeld en begin toch wat ongerust tye worden.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ze zeggen wel vaak dat je een tweede eerder voelt maar dat is natuurlijk geen garantie.
    Ik zou me nog geen zorgen maken hoor! Doe je dat wel, dan morgen gewoon je vk even bellen meid! Je moet echt niet gaan zitten stressen, denk niet dat je ukkie dat fijn vindt!
    Heel veel succes, ik hoop dat je je wondertje gauw voelt spartelen in je buik!
    Elmo

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    het hoeft niet dat je je 2e kindje eerder voelt het kan wel, mits je placenta aan de voorkant ligt! je beebje zal zich binnenkort wel laten voelen hoor! ;)

4. ikkuh

ikkuh Actief lid

3 sep 2007
    278
    0
    0
    ik wou al zeggen geen zorgen maken by elke zwangerschap s het echt wel verschillend! okal heb je het al eerder gehad!
    ik voel nu ok nog niks..ma iid met 1e voel je het wel later..
    gwoon even belle!vast niks aan de hand

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    hoi talia,
    misschien trapt je kindje doodleuk richting je rug en dan voel je ook nog niks.
    geen zorgen meid, de ene zwangerschap is de andere niet. Straks klagen we met z'n allen dat ze allemaal zo hard schoppen, let maar op.. ;)

6. Niet meer actief

wanneer heb je weer een echo dan talia?

7. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    hier in belgie heb ik je dus geen verloskundige jammer genoeg ik moet eens in de zoveel weken naar de gyn op controle en een echt dat is nu dus pas 14 december dus nog lang wachten.

maak me niet edcht zo heel veel zorgen omdat alles vorige week nog uitstekend was maar ben gewoon een beetje ongerust.

8. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik kom even laten weten dat ik gisteren en vandaag onze bengel gevoeld heb dus het was idd weer eens druk maken om niks

9. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Nou geweldig toch! :D

Geniet ervan!

10. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    wat fijn zeg ! leuk he, ik denk dat je kleintje eventjes aangaf dat het er nog was.. :D

11. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    je ik denk het ook zo van hey mama geen zorgen maken jij :).
    gisteren avond toen we lekker op de bank lagen was hij/zij echt heel druk ik heb toen men man wat harder op men buik laten drukken en zelfs hij heeft de kleine kunnen voelen dus helemaal geweldig zit nu echt op een roze wolk helemaal verliefd

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    super meid ;) lekker van genieten nu! :)

Deel Deze Pagina