nu een maandje na de bevalling heb ik overdag opvliegers, vooral als ik ergens ben, schaam me er wel een beetje voor, komt dat nog door de hormonen? de zweetdruppels lopen van mijn gezicht dus dat staat best een beetje raar vind ik zelf daarbij voel ik me super uitgeput en een beetje down, nergens zin in, hoe wordt je nu weer "de oude" aan de ene kant zou ik de hele dag willen slapen (kan niet met 2 kindjes) maar daar wordt je ook niet fit van
hoi Susan, tja, dat heeft zeker met de hormonen te maken. Ik kan me voorstellen dat je het heel vervelend vindt. Het zal overgaan hoor! Ik neem wel heel serieus wat je verder schrijft. Ik vind het wel belangrijk dat je je huisarts bezoekt nu, je opvliegers en klachten van down voelen en hele moe kunnen namelijk met een schildklierprobleem te maken hebben, dat zien we veel vaker bij vrouwen na de bevalling met deze klachten (moe, warm, down). Bloedonderzoek is zeker nodig! Ook naar je ijzergehalte als je zo moe bent. Als blijkt dat dat in orde is, is het goed om je huisarts gesproken te hebben zodat hij op de hoogte is van je klachten, af en toe een gesprek of ondersteunende medicatie kan je een eind op weg helpen. Het is niet gek hoor dat je deze klachten hebt, het komt heel vaak voor. Sterkte! Mirjam