Pijn onderbuik 4 maanden na bevalling.

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Wereldjongetje, 12 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wereldjongetje

27 jan 2011
    88
    0
    0
    4 maanden geleden is mijn zoontje geboren. Snelle bevalling maar alles is goed gegaan. Ook de placenta werd netjes geboren.
    Na die tijd alleen nog veel last van m'n buik. Na 6 weken voor controle bij de vk geweest en aangegeven dat ik nog wel wat buikpijn had. Maar heel normaal volgens haar.
    Nu zijn we alleen 4 maanden verder en heb ik nog steeds last van een zeurende stekende pijn helemaal onderin mijn buik. Vanmorgen bij de huisarts geweest en die vind het maar vage klachten en zegt dat het door het ontzwangeren komt en dat alles nog op zijn plaats moet komen en dat alles uitgerekt is. Hierdoor zou de pijn komen. Ben dus ook gewoon weer weg gestuurd en moet dus maar met die zeurende pijn blijven lopen. Het is ook geen constante pijn....voel af en toe een steek, soms helemaal niets en soms een zeurende pijn maar wel dagelijks. Weet nu even niet zo goed wat ik hiermee moet. Hoort dit er inderdaad bij en hebben meer mensen hier last van....of zit er toch iets niet goed.
    Huisarts heeft niets gedaan, keek me alleen beetje dom aan en vond mijn klachten maar vaag. Enige wat ik eruit kreeg was dus hoort erbij.
    Hoort dit er ook echt bij? Of iemand enig idee of het iets anders kan zijn?

2. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ik weet niet of het er bij hoort, maar ik heb nu 10 weken na mn bevalling ook nog steeds buik pijntjes en steekjes enzo. Soms voelt het net alsof er iets in mn buik beweegt (als ik al niet gek ben zal het wel een spier zijn ofzo haha )
    Als je het niet vertrouwt moet je gewoon weer terug gaan naar je huisarts hoor :)

Deel Deze Pagina