Mijn cyclussen zijn onregelmatig, tussen de 29 en 37 dagen. Ik zit vandaag op dag 27 van mijn cyclus en heb geen idee wanneer ik mijn eisprong heb gehad deze maand. Vorige week woensdag voelde ik steken in mn buik (kan dus eisprong geweest zijn) en vanaf zondag heb ik (af en toe) jeukende borsten (dat klinkt dan wel weer raar voor innesteling) en ook nog wat last van steekjes. Vanmiddag voelde ik ineens allemaal speldenprikjes bij mijn schaamstreek (soms uitstraling naar mn lies) en ik heb nu een beetje last van mijn rug. Het is nog steeds een beetje onrustig in mijn buik. Wat kan dit zijn? Zou dit heel misschien de innesteling kunnen zijn? (ik weet het, dat kun je nooit met zekerheid zeggen maar misschien herkent iemand dit). Ik heb ook (nog steeds) last van veel afscheiding. Leuk he, dat wachten en die onzekerheid?
Ik herken de speldenprikjes, van toen ik zwanger was van m'n dochter, maar ik heb het helaas ook gevoeld de voorbije 2 rondes een weekje voordat ik ongesteld werd, een zeurende onderrug eveneens. Het kan dus beide kanten uitgaan... Veel succes! Deze ronde heb ik niets gevoeld.
@ mano82 Oe wat spannend voor jou! Zie dat je bijna kunt testen! Wanneer ga je testen? Dank je wel voor je antwoord, het kan inderdaad beide kanten uitgaan. Ik moet maar gewoon geduld hebben