Ik had ook veel steken onderin mijn buik en dan voornamelijk aan 1 kant, richting mijn lies. Dus (en zeker als ik je test zie) waarschijnlijk heeft dit gewoon te maken met het feit dat je zwanger bent!! Hartstikke gefeliciteerd!
Ben net bij de HA geweest. Het kunnen twee dingen zijn.. Of mijn lichaam is überenthousiast en ipv één ei tijdens de eisprong te hebben, waren het er meedere. Als ik volgende week niet ongesteld ben, moet ik weer komen. Dan bestaat de kans op bbz.. Ik hoop natuurlijk het eerste. Afwachten dus. Laat jij nog even weten als je een volgende test hebt gedaan?
@NW83 wat verwarrend zeg, en vervelend dat je nu gewoon moet afwachten. @ice19 Voorzichtig gefeliciteerd Maar dat is absoluut een streep!
@nw83 dat is spannend zeg. Ik hoop dat alles goed is! Hoever ben je nu in je cyclus?Hou me even op hoogte. Heb net geprobeerd nog een test te doen maar het kwam er iets te enthousiast uit waardoor er wat op t venster kwam en toen werkte hij niet meer:x morgenvroeg weer een kans. Houd het nog even spannend vanavond! ik blijf je effe volgen meid! Succes! Dames bedankt voor jullie reacties. Hopelijk blijft het allemaal goed gaan!
Oh wat leuk is dat toch altijd he?!! Ik zeg ook zwanger, heel duidelijk die streep. Alvast gefeliciteerd.