vraagje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Adnalie, 16 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Hoi,
    ik heb vorige week ook iets gevraagd over de listeria in kip.
    Ik had twee weken terug een kipsate gegeten, nadat ik het eerste stukje gegeten heb en het tweede stukje in mn mond had, zag ik dat de andere helft van het tweede stukje nog niet gaar was. Ik heb toen het stukje uitgespuugd en mn mond gespoeld.
    Inmiddels kon ik mn ongerustheid wel wat naar de achtergrond zetten (ben nog steeds bang voor eventuele besmetting), maar ik las dus dat 1 van de symptomen spierpijn is. Nu had ik een paar dagen na het eten een onverklaarbare spierpijn bij mn ribben. Ik had niets bijzonders gedaan dus vroeg me af waar het vandaan kwam. Nu ik dus lees dat dat 1 van de symptomen kan zijn maak ik me toch wel weer druk.
    Wat kan ik nou doen om die onzekerheid weg te halen? Ik wil niet dat dit mn hele verdere zwangerschap nog blijft achtervolgen........

alvast bedankt voor de reactie.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Jolan,

ik zou het echt van me afzetten als ik jou was. Als je echt spierpijn zou krijgen is dat niet op 1 plek maar over je hele lichaam en in erge mate. Probeer te relaxen!

Mirjam

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja alleen heb ik nu echt heeeel erg buikpijn..... doet echt heel veel pijn..... moet ik me daar ook geen zorgen om maken?

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Jolan,

als je je zoveel zorgen maakt denk ik dat ik je ook niet gerust kan stellen. Maak dan een afspraak met je huisarts, bespreek alles wat je dwarszit en laat het daarna los.

Mirjam

Deel Deze Pagina