Hallo, Ik heb al een aantal dagen pijn in onderbuik/blaas Urine is al 2 x op kweek geweest maar geen ontsteking ofzo. Als ik naar voren buk of buig doet het me ook al pijn Zou dat zijn dat de kleine op de blaas drukt?? Ik heb zowiezo een gevoelige blaas want heb vaker blaas/nierbekontsteking. Daarom is urine ook 2x op kweek gezet maar is niks te zien Ik heb ook prikkelbare darm en omdat volgend de vk mn darmen wat opgezet zijn, denkt ze mss dat daar de pijn van komt De pijn zit echt laag dus zeg maar thv de blaas
zouden je banden kennen zijn ik heb hier spastische darm en die kan ook af en toe goed buikpijn geven zolang ze niks kunnen vinden in je urine is het dat niet hoop dat je er snel vanaf bent
Ik herken hetwel, en denk dat het het groeien van alles is. ik kan ook moeilijker voorover buigen zonder dat het gevoelig is. Ik herken dit ook echt wel van mijn 1e , dus maak me geen zorgen. als je last lijft houden, kun je natuurlijk altijd weer even bellen.
Ik herken wel wat je schrijft. De eerste weken kon ik al direct geen kleding van mezelf aan, omdat dat duwde op mijn buik. Deed gewoon zeer! Net als panty en legging. Sinds anderhalve week draag ik alleen nog positiekleding, broeken enzo. Dat geeft veel verlichting. Zodra ik ver naar voren buig doet het wel weer zeer. Hier ook PDS. Sowieso veel kramp en steken in mijn baarmoeder de laatste paar dagen. Ik denk zelf dat het van het groeien van de baarmoeder komt. Als je het niet vertrouwd áltijd even huisarts of VK bellen hè!
Ok bedankt voor jullie reacties. Het voelt aan als kleine prikkelingen en net had ik het ook ff na het eten, voor de rest nog niet gehad vandaag. Mocht ik er erg ongerust over worden dan bel ik gwn de ha of vk