Hallo Vanmiddag richting Zwolle voor de terugplaatsing van 2 embryo's ! En dan gaan we de spannende weken in van wachten !
Hallo Ze zijn alle twee terug geplaatst ze waren 5 en 6 cellig . Nu 15 dgn wachten voor dat ik mag testen .....dus neem ik nu ook plaats op het wachtbankje !
Hallo decembergirl, ook voor ons vanochtend een terugplaatsing gehad ineen kunstmatige cyclus en van een cryo blactocyt. 11 februari heb ik een punctie gehad waarvan 9 eicellen zijn geoogst en waarvan 5 eicellen waren bevrucht. 5 dagen erna een terugplaatsing gehad van een verse embryo en 2 overlevenden het niet en 2 embryo's in de vriezer. Poging was toen niet gelukt en geluk konden we direct verder, dus vanochtend waren we gebeld dat de 2 cryo's ontdooit waren maar eenmaal aangekomen kregen we te horen dat er toch 1 cryo het niet had gehaald, dus uiteindelijk laatste cryo terug geplaatst. Veel succes decembergirl, hoevoel jij je??? Moet je ook van die utrogestan bollen gebruiken en progynova tabl?? Ik duim voor ons beide!! Heel veel succes!!
Hallo Het is onze eerste poging om zwanger te raken met icsi we hebben al 2 keer iui geprobeerd maar die moesten we beide keren af bellen omdat mijn vriend niet onder druk zaad kon leveren de gyn daar stuurde ons door naar Zwolle . Daar was de mogelijkheid om zaad in te vriezen en dat is gelukkig wel gelukt ! Op 4 maart begonnen met prikken en afgelopen zondag was de punctie waar ze 7 eicellen hebben gevonden waarvan 5 rijp waren en 2 bevrucht zijn . Vanmorgen zijn dat ook alle 2 terug geplaatst. En nu 15 dagen wachten om te testen ! Ik moet 2 bolletjes 3 x daags utrogestan inbrengen . Ik voel op zich wel goed ....wel gek om te weten dat we nu wel een beetje zwanger zijn . Maar ze moeten natuurlijk wel blijven zitten ! We gaan samen duimen !!
Spannend hoor decembergirl, zelf kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan eneen potjejanken, omdat ik mijn cryo terugplaatsing gisteren in gevaar heb gebracht doorte denken er goedaan te doen een warmekruik op mijn buik te leggen ik heb echtde hele avonden ook tijdens de nacht een warme kruik gebruikt omdat ikdacht dat het juist goedis om mijn buikwarm te houden aangezien ik koude voetjesen buik altijd heb Nu lees ik dat het juist heelslechtisen dat je lichaam gaat denken dat het evt een verhoging is en juist alles kan afstoten :/ ik zal zo anders de ziekenhuis bellen om te vragen of het echt kwaad kan, ik ben nu super ongerust kan niet iemand mij gerust stellen aub!!! Hopelijk gaat het met jou goed decembergirl en heb jijnergens last van. liefs nor
Ik kan je niet gerust stellen sorry misschien idd toch even ziekenhuis bellen . Ik heb op zich nog nergens last van alleen van wat opgezette borsten en een opgezet gevoel in mijn buik maar dat kan natuurlijk ook nog van de injectie's komen .
Ik heb net met de verpleegkungdige gesproken, en ze heeft me gelukkig gerust gesteld, ze had gezegd dat warmt juist goed is tegen krampen die onstaan doordat de baarmoedermond iets gerekt / gevoelig is en dat de warmte van buiten het lichaam geen kwaad kan, koorts is een reactie van het lichaam zelf waar dan meer aan de hand is en met een sauna of warm bad verwarm je ook de hele lichaam ipv alleen lokaal op de buik :/ Decembergirl inderdaad kan nog van de injecties zijn daar had ik tenminste vorig maand wellast van gehad ik had toen meer kleine kwaaltjes zoals lichte rugpijn en drukkend geboel in mijn buik, gevoelige borsten dan dat ik nu heb... Spannend hoor en ik weet nu al dat ikniet ga kunnen wachten tot 12 dgn om te testen
Hoe is het decembergirl? Hoe voel jij je en houdt je het beetje vol al es at wachten?? Ik kan nergens aan denken en vindt het wachten het zwaarst van heel die behandeling Ik voel tro u wens niet veel, echt bijna niets. liefs Nor
Hallo Dit is nog het ergste van alles het wachten tot dat ik mag testen ! Ben ik wel zwanger of niet .... Ik heb al een aantal dagen last een opgeblazen gevoel en voel me moe . 8 april dan mag ik gaan testen dan zijn de 15 dgn om maar ik denk dat ik wel al eerder een test ga doen haha
Inderdaad decembergirl, zo herkenbaar steeds maar hetzelfde vraag, zou ik wel of niet zwanger zijn En bij ieder vreemd gevoel of verandering vraag ik me af of ik dit wel eens eerder heb gevoeld of niet. Ik heb weinig klachten en de klachtjes die ik heb kunnen ook buiten een zwangerschap voor komen dus misschien bij jou wel hele kleine beginnende zwangerschaps kwaaltjes Ik mocht maandag 6 april een bloedtest doen 12 dgn na terugplaatsing, maar eerlijk gezegd ik denk wel dat ik eerder ga testenmet kv test. hopelijk voor ons een posietieve test en ik wens iedereen die bezig is positieve testjes en anders veel sterkte. spannend
Daar heeft de arts het bij ons niet over gehad bloedprikken maar ik denk dat ik zondag al een test ga doen ...kan niet zolang wachten haha Heb nog steeds een opgeblazen gevoel en moe en nu ook last van jeukende borsten ....
Decembergirl in belgie is het heel gewoon om een bloedtest te laten doen om naarje hcg waarde te kijken, zo heb ik al een m7skraam gehad met een positieve test maar een niet stijgende hcg met de bloedtest, dus ik wist dat het niet goed was toen Ik ga ook een testje wagen van de weekend, en ik heb nog steeds nauwelijks klachten :/ een lichte gevoeligheid rond mijn tepels en af en toe mijn rugpijn die ik voel zo menstruatiepijn, het is nog vroeg maar ergens ben ik bang dat het niet zal lukken omdat ik nauwelijks klachten heb
Hallo Vanmorgen gebeld door de vp van de kliniek in Zwolle dat doen ze altijd een week na tp om te horen hoe het gaat en of het nog vol te houden is . Nou ja zeg ik op zich gaat het prima maar dat wachten is echt vreselijk haha . Testen op dag 15 na de tp is goed eerder zou niet verstandig zijn zit dus nog erg na te denken of ik zondag die test nog ga doen of dat ik die paar dagen nog wel kan wachten .