Ik heb voor mijn menstruatie altijd veel last van darmkrampen. Nu ben ik met IUI gestart met hormonen vanwege een nog niet beantwoorde zwangerschapswens. De vorige cyclus geen buikpijn, maar niet zwanger. Nu weer heel veel buikpijn en veranderde stoelgang. Kun je daar nu iets van zeggen? Dat als het lijkt zoals altijd dat je dan waarschijnlijk niet zwanger bent? Of kun je bij een ( hele ) prille zwangerschap eigenlijk alle klachten die je voor de menstruatie kan hebben ook hebben? Kortom kun je er tot dat je overtijd bent niets van zeggen? Bedankt! Anna
Hoi anne, Wat verwarrend allemaal he! Je kan bij een prille zwangerschap exact dezelfde klachten hebben als bij een menstruatie. Dus het zegt nog even niets tot dat je overtijd bent. sorry! Imke
Beste Imke, Dank voor je reaktie. En eigenlijk fijn om te horen. Ik word eerlijk gezegd helemaal gek van dat genavelstaar van mezelf. Denk bij elk steekje 'iets 'te voelen negatief dan wel positief. Door jouw antwoord weet ik nu dat dit eigenlijk zinloos is. Vind dat afwachten eigenlijk erger dan die hele IUI behandeling...... Groetjes Anna