Hallo allemaal Ik ben momenteel 5 weken zwanger en heb sinds woensdag bloedverlies. Het begon bruin, toen bruin roze, toen verloor ik een bruin vlokje, en toen werd het bloed roze en nu is het rood. Wat moet ik doen? Ik heb in november een miskraam gehad en in maart. In november was ik iets van 4,5 week zwanger en in maart 10 weken. Ik voel me wel misselijk en heb last van benauwdheid op mijn borst en af en toe een vleugje krampen. Hellup... Groetjes, Wanhoopje
Hoi, Wat onzettend vervelend. Ik zou toch even de gyn of de verloskundige bellen. Misschien ben je dan zelf een stuk geruster. Ik weet dat heel veel meiden nog last van bloedingen hebben en het vaak gewoon nog goed zit, maar voor je gemoedsrust zou ik toch even bellen. Succes. Groetjes, Elvira
Hallo, Bloedverlies doorgezet. Bij de gynaecoloog geweest en die kon bij de echo niets zien. Ik moet morgen zelf ff bellen met de huisarts. Denk dat het een miskraam is, ik heb alleen geen krampen.
Oh meis wat vreselij, wat een moeilijke dagen moeten dit zijn voor jullie! Ik wens je heel veel sterkte, en hoop natuurlijk voor je dat het er toch nog zit!
Ooh meid, wat afschuwelijk voor je en je hebt dit al 2 keer moeten meemaken. Ik ben er echt stil van. Heel veel succes bij het verwerken van dit moeilijke verlies. Toch wil ik je nog laten weten dat ik een bloeding heb gehad bij de zwangerschap van Famke bij 5 weken en 2 dagen. Dat was wat rood bloed dat over ging in ruim een week wat bruinverlies. Ik trok het bijna niet meer, maar op de echo van 6 weken en 6 dagen bleek er een kloppend hartje te zien te zijn en het resultaat is een kerngezond dochtertje. M.a.w. mocht je de volgende keer een bloeding hebben, dan hoeft dat niet te betekenen dat het weer mis is. Het kan dan ook door de innesteling komen. Misschien heeft iemand die dit leest hier iets aan. Voor alsnog veel sterkte! Marla
Ik ben blij dat het bij jou toch nog goed was! Bij mij is het vast toch mis, want ik heb vandaag wat klonters bloed verloren. En heb krampen die naar mijn rug en rechterbeen trekken. Misschien zit hier iets goeds in. Ik probeer het nog 1 keer en als t dan weer mis is, geef ik t op. En probeer ik t volgend jaar opnieuw. Het zij zo.
Wat vreselijk voor je! Geef niet te snel op. Er is een topic over meiden met meerdere MK's die toch weer zwanger zijn geraakt, terwijl het deze keer wel goed is. Ik begrijp dat je er nu zo over denkt, maar waarschijnlijk wint je verlangen het van je angst. Neem de tijd voor het verwerken van dit verlies. Het is niet niets! Marla