Ik moét de kattenbak 1 keer schoonmaken, hoe het beste???

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door claire1978, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo verloskundige's!!!

Even een vraagje:

M'n mannetje gaat met de andere 2 kids een weekje op vakantie.
    Gunde het hun zo, nu 3 maanden voor de andere kleine zich aan zal gaan dienen. Nu doet hij vanaf het begin van m'n zwangerschap de kattenbak. Maar hoe als hij er een week niet is??? We hebben 2 katten, dus na een paar dagen mag de bak weer verschoond worden. Er is ook niemand die we kennen aan wie we het kunnen vragen. Zijn nog niet zo lang geleden verhuisd en familie woont 2 uur hiervandaan. M'n man had bedacht dat we anders nog een 2e kattenbak aan konden schaffen en dan op de helft van de week de schone bak verwisselen met de vieze en deze zolang in de garage zetten. Op zich wel een goed idee, maar dan vindt ik een 2e bak aanschraffen ook wel zonde.
    Mag ik m 1 keer doen, met handschoenen en desnoods een kapje op??? Er zullen ook vrouwen zijn die tijdens de zwangerschap geen andere keuze hebben dan de kattenbak alleen te doen en hoe doen hun het???

Het is een heel verhaal geworden, maar ik wil de kleine in m'n buik geen gevaar op laten lopen.

Hebben jullie hier een oplossing voor???
    Alvast bedankt voor t antwoorden, Super!!!

Groetjes Claire

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

met handschoenen aan en daarna handen wassen is voldoende.
    Geen zorgen verder, mondkapje is niet nodig.

Mirjam

3. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Mirjam!!!!

Heel erg fijn en lief dat mijn vraag is beantwoord!!!
    Super dat je even tijd hebt gemaakt!!!

Thanx!
    Groetjes Claire

Deel Deze Pagina