Even benieuwd naar de verhalen/ervaringen... Heb 10 juni een miskraam gehad en dacht nu weer ongesteld te zijn. Eerste avond wat roze slijm, dag erna heel iets bruin slijm, toen een halve dag niks, toen weer wat bruin slijm en een hele dag niks en nu weer wat bruin slijm. Inmiddels snap ik er weinig meer van en hoop ik dat ik meer ervan snap door de ervaringen Wie o wie geeft de uitleg
Kan wel technisch gezien dan, alleen afgelopen donderdag een negatieve test en minder/andere kwalen dan de vorige zwangerschap. En weet dus nu niet wat normaal is, mocht er ooit een volgende keer komen dan braaf naar de vk luisteren en mn menstruatie afwachten.....
Je cyclus kan helemaal ontregeld zijn door de mk. Had ik toen ook. Na een maand of 4 was het weer een beetje normaal... sterkte nog...
hoe cru het ook klinkt, net na een miskraam ben je heel vruchtbaar, dus de kans dat het gelijk weer raak is is zeker aanwezig als je in de periode van je eisprong geklust hebt. Ik spreek uit ervaring, zo is mijn oudste ook blijven plakken. dat je nu minder of andere kwaaltjes hebt is heel normaal, ik had bij de eerste helemaal geen kwaaltjes, het is dat ik een test had gedaan na mijn nod anders wist ik het niet eens.
Dank je, had verwacht dezelfde kwaaltjes te hebben, maar dat hoeft dus niet, logisch ook wel eigenlijk. We hebben gewoon seks gehad, het voelde niet goed om te wachten tot na de eerste menstruatie, het voelde net alsof ik mn wens dan op pauze moest zetten. Hopelijk ben ik wel al zwanger en blijft het plakken of zet mn menstruatie door, dan is het ook duidelijk.
Het raadsel van de dag; nog steeds alleen maar bruin slijm en dat al een week en net negatief getest. Echt niet zwanger ga ik vanuit, maar wel erg vreemd!