Hallo! We zijn nog niet echt begonnen met zwanger proberen te raken van nr 3. Maar begint bij ons beiden toch meer in ons hoofd om te gaan. Nu dus het volgende ik weet niet meer precies wanneer mijn laatste menstruatie was. Wel 2of3of 4week geleden. Stom dat je dat zo vergeet. Vorige week maandag geklust. Dinsdag volgens mij vruchtbaarslijm ook weer geklust. Donderdag een paar felle steken in mijn buik links. Daarna steeds een zeurderige ongesteldheids pijn. Ook geklust. Zeurderige pijn is wat gebleven en vandaag erg aanwezig. Voel me de hele week wat vreemd. Vanochtend aan de poets bij opa en stond ineens kokholzen. Zou misschien door de warmte kunnen komen. Ook erg rommelende darmen vooral vandaag ben al 3keer naar de wc geweest voor een grote boodschap Wat denken jullie?? Zou er een kans bestaan?? Dat het nu al raak zou zijn? Of houd m'n lichaam mij ineens zo erg voor de gek. Bij de vorige 2heb ik de innesteling duidelijk gevoeld maar aangezien ik nu echt niet weet wanneer ik de eisprong zou hebben gehad ben ik er nu wel mee bezig hoor. Vooral na die hele felle steken aan 1kant vorige week
Hallo Paars.... Wij zijn ook niet echt bezig met een tweede kindje...maar nu ben ik al ehhhh 3 jaar niet meer aan de pil, en nu hebben wij 12 juli onveilig geklust.. Ik had mijn eerste menstruatie dag op 1 juli dus 12 juli het vruchtbaarst en 14 juli de eiersprong..... 27 juli kan ik een test doen...Nu moet ik ook erg vaak (naar mijn idee) plassen en voelt het alsof mijn hele buik is opgezet....Heb ik ook nooit eerder gehad.... Spannende tijden dus... Ook ik moet heel vaak voor de grote boodschap al 2 dagen...Heb ik ook nooit eerder gehad, was altijd 1x in de 3 dagen..... Wens je in ieder geval veel suc6 toe en ik blijf lezen en als ik meer weet dan horen jullie het...
Inderdaad lekker suf Maar erg begrijpelijk met een jong gezin. Probeer het toch te achterhalen en anders een voorraadje testen in huis halen en elke week een zwangerschapstestje, totdat je ongesteld bent (en dan ff noteren in je agenda )
Nou ik weet bijna zeker dat ik vorige week donderdag mijn ei voelde. Flinke steken gehad aan 1 kant. De dinsdag had ik vruchtbaar slijm. Of er moet nog wat uitgelopen zijn van mijn vriend zijn goedje haha. Maar zou dat nog kunnen een dag later? Gister dus onwijs last van mijn darmen vanochtend ook gelijk weer. Is nu weer afgezakt. Wel erge menstruatie pijn. Sinds paar uurtjes vooral rechts onder in mijn rug. Dit ben ik eigenlijk niet gewend als ik ongesteld moet worden..