Pijn onderbuik

Discussie in 'Gezondheid' gestart door hopeful2014, 27 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopeful2014

8 okt 2014
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik heb vanaf donderdag last van steken in mijn onderbuik. Vannacht ging ik naar de wc om te plassen en was het zo een pijnlijke steek. Hierdoor dacht ik gelijk aan een blaasontsteking. De doktersassistente kon vandaag niets vinden wat duidde op een blaasontsteking. Ik moet morgen terug gaan om weer urine af te geven. :(

Nou vraag ik me af, als het geen blaasontsteking is wat is het dan wel? Ik ben zo bang dat het weeën zijn of dat er iets niet goed zit. Het is tevens mijn eerste zwangerschap, dus ik kan ook geen "normale" pijn herkennen

Lees jullie reactie graag tegemoet!

2. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Hoelang ben je zwanger nu? Kan t geen banden pijn zijn?

3. hopeful2014

8 okt 2014
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 20 weken, bandenpijn zou niet heel erg pijn moeten doen neem ik aan?:(

4. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    bandenpijn kan wel heel erg pijn doen
    ik had het soms zo erg dat ik niet meer rechtop kon staan en alleen een warme kruik hielp

5. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Ik denk ook bandenpijn want ik ken de pijn die jij beschrijft ook, regelmatig zelf deze pijn, kan ook groeipijn zijn. Kan soms niet eens rechtop staan of leeg plassen op het toilet omdat ik zo'n stekende pijn voel.

6. hopeful2014

8 okt 2014
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tetje & Ly bedankt voor het reageren. Het is geen blaasontsteking, maar inderdaad af en toe niet rechtop kunnen staan of bij het plassen enorme steken. Ik merk ook dat mn buik nu echt begint te groeien, dus dan houd ik t op bandenpijn. Zie dat jullie beiden al stuk verder zijn dan dat ik ben, succes met de laatste loodjes dames! xx

7. Swopke

Swopke Lid

28 jan 2015
    22
    0
    0
    De pijn die je omschrijft doet mij inderdaad ook erg denken aan bandenpijn. Mijn buik groeide ineens heel snel en herken precies de 'symptonen' die je noemt. Rustig aan doen, luisteren naar je lichaam en een kruikje zijn - in mijn geval - al erg prettig. Succes ermee!!

Deel Deze Pagina