Hoi ik ben nieuw hier maar heb gelijk een vraagje. Ik heb vorige week zaterdag roze verlies gehad ( dit kwam ook overeen met een innesteling die dan plaats kon vinden ). Daarna had ik heeeel licht bruinverlies, je moest goed kijken om het te zien. Afgelopen maandag eind van de middag kreeg ik echt bruinverlies tot dinsdagavond. Dinsdagnacht en woensdag tot de middag was er niks, alleen een beetje met plassen en afvegen. Woensdagmiddag begon het weer tot donderdagnacht, toen was er bijna niks evenals vrijdag, alleen weer met afvegen en plassen.Vrijdagmiddag heb ik een testje gedaan en daaruit kwam al snel een licht streepje. Ook zaterdagochtend heb ik positief getest, met een duidelijker streep, en had ik ook geen bruinverlies evenals vannacht, alleen met plassen en afvegen blijft het. Moet ik me nu heel druk maken of hoeft het niks te betekenen? Groetjes MB.
hoi MB, gefeliciteerd met je zwangerschap. We zien heel vaak dat je in het begin van de zwangerschap wat afscheiding hebt die rose of bruin kan zijn. Daar hoef je je niet druk om te maken. Alleen bij flinke kramp en helderrood bloedverlies kan het misgaan. Je hoeft dus niet te schrikken als je dit vaker ziet, ook bijvoorbeeld na vrijen of harde ontlasting. Goede zwangerschap gewenst. Mirjam
Hoi, heel erg bedankt voor je antwoord! Ik heb inderdaad ook harde ontlasting ( vaak zonder dat ik zwanger ben ook al ). Nu hopen dat ik een beetje kan gaan genieten. Groetjes MB2005.