hallo dames . ben vandaag wel in de weer geweest tijdje in de stad gelopen en boodschappen gedaan . ben pas lekker op de bank gaan zitten toen de kleine in bed lag dus rond een uur of 7 tot nu . maar voel de kleine niet. normaal ben ik wel gewent dat als ik ga zitten dat t druk word van binnen maar nu niet . ook kreeg ik net een rare vlaag van misselijkheid en even ligt in mn hoofd . is er iemand die dit herkend ??
Ik zou het heel even aankijken. Probeer even te gaan liggen, goed te ontspannen, handen op je buik en contact maken met de kleine. Desnoods een beetje voorzichtig 'porren' om de kleine wakker te krijgen. Mocht je dan nog geen reactie krijgen of je word echt ongerust, zou ik even bellen naar je vk.
ok thnx ga t even proberen . die misselijkheid ineens en dat ligt in mn hoofd zou miss ook vermoeidheid kunnen zijn miss. ik kijk t nog ff aan
Lastig, opzich gebeurd het hier ook weleens dat ik na een drukke dag weinig voel. Meestal wordt het dan in de nacht wel ingehaald, als ik echt rustig lig en ontspan. De bank gaf niet genoeg rust blijkbaar.
ik voelde het kindje vorige week ook een dag niet.. had zelf een drukke dag gehad... maakte me ook zorgen.. ging ff lekker relaxen en ineens voelde ik het weer...
even wat koud drinken na warm eten. dan reageren ze vaak wel. en op de zij liggen helpt bij mij ook heel goed! hopelijk heb je de kleine ondertussen alweer lang en breed gevoeld!!