vluchttasje bij geplande keizersnede?

Discussie in 'De bevalling' gestart door basbousa, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basbousa

basbousa Bekend lid

6 jul 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag,
    over vijf weekjes krijg ik mijn keizersnede. Nu vroeg ik me af wat er in de tas moet.
    Echt, ik ben zo gaar, ik krijg het maar niet verzonnen. Kan iemand me helpen? :):)

2. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben nog niet bevallen en krijg ook geen keizersnede maar mij lijkt me handig:

spulletjes voor de baby: mutsje rompertje sokjes jasje en kleertjes
    Kleding voor je zelf
    pyjama
    ondergoed
    toiletspullen
    zwangersschapskaart
    verzekeringspapieren
    leesboekjes
    fototoestel
    slippers/pantoffels
    extra baterijen.

En nu ik dit schrijf bedenk ik me dat ik me eigen tas ook maar eens ff ga checken weet gewoonweg niet meer precies wat ik er allemaal heb in gedaan:D

3. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    speentje evt fles als je flesvoeding gaat geven, kleding voor de man (waren wij vergeten) wat te eten en drinken voor jezelf en je man.....

4. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    grote onderbroeken, ook na een keizersnede ga je vloeien, en het is fijn als die dingen over je buik heen kunnen.
    zeeman en wibra hebben die grote tenten ;) ze zitten heerlijk na een bevalling enof keizersnede

5. basbousa

basbousa Bekend lid

6 jul 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super bedankt! Ik kan hier lekker mee op weg nu.
    Ik kreeg het echt niet verzonnen, stond als een dwaas naar de kasten te kijken.

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ik zou ook wat extra kleertjes voor de baby meenemen naar het ziekenhuis. Je moet toch een dag of 4 daar blijven, dan is het wel zo leuk als je baby'tje zijn/haar eigen kleertjes aan kan.

7. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ik weet niet of je licht slaapt, maar dan zijn oordopjes misschien handig. In een ziekenhuis is er altijd een hoop gerommel om je heen, ook al lig je op een eenpersoonskamer. En zoveel hoef je echt niet mee te nemen, wat kleertjes voor de kleine betreft. Kun je iedere dag van thuis laten meenemen. Hebben wij zo gedaan in iedergeval. We hadden maar 1 setje mee in de koffer (ongepland overigens).
    Je hebt niet zoveel nodig hoor, maar die grote witte onderbroeken zijn wel heeeeeel fijn. Heb ik echt veel gedragen de tijd na de keizersnede.

Succes meid!!

8. basbousa

basbousa Bekend lid

6 jul 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt nog voor de aanvullingen. Ik ga zo mijn tas pakken, dan staat die vast klaar. En ja, ik heb ook grote onderbroeken gekocht, speciaal voor dan. Had de vorige keer al gemerkt dat dat heel fijn is.

9. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Iets te doen! Puzzelboekje, boekje, computerspelletje o.i.d.
    Genoeg kleertjes voor de baby, maar ook voor jezelf! Elke dag een schoon t-shirt is geen overbidige luxe, het is WARM in het zh!
    Die onderbroeken zijn echt nodig, want een gewoon slipje zit net op je wond en dat is niet fijn......dus of grote tenten (ik heb de mijne bij de Zeeman gekocht) of zwangersschapsslips die over je buik vallen.
    Knuffeltje o.i.d. voor de baby?
    Mobiel en/of lijst van mensen die je wilt bellen/smsen.
    Eten en drinken voor jezelf hoef je niet mee te nemen.... je mag toch de eerste dag niks hebben van thuis! (alleen vloeibaar en dat krijg je wel van zh)
    Hmmm, weet even niks meer....
    Ben trouwens 3 weken geleden bevallen via geplande keizersnee (en in sept. 2007 via spoedkeizersnee)
    dus als je nog vragen hebt, dan hoor ik het wel!
    Succes!

Deel Deze Pagina