pijn onderrug 6 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door linnie28, 23 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie28

linnie28 Nieuw lid

9 nov 2008
    2
    0
    0
    Antwerpen
    Hallo

Ik ben 6 weken zwanger en heb af en toe last van hevige steken in mijn onderrug, dat doet best wel pijn. Ik heb al 3 miskramen achter de rug en ik maak me dus voor t minste zorgen. Zijn er nog mensen die dit hebben gehad, ik heb al zitten zoeken op de forumberichten, meestal zie ik geruststellende info, maar af en toe lees ik ook dat dit een voorteken kan zijn van miskraam.
    Ik weet dat ik niet zo bang hoef te zijn, maar ben het toch na alle ellende :(

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hey meid, wat naar zeg dat je al 3 miskramen hebt gehad, daar wordt je niet zekerder van he? ik heb in het begin ook zeurende rugpijn gehad, geen steken in de rug maar wel aan de voorkant (bandenpijn, je baarmoeder wordt groter) zolang je geen bloedverlies hebt met erge krampen zal het allemaal wel meevallen hoor, kun je niet wat eerder bij de vk terecht na 3 miskramen? misschien kunnen ze een inwendige echo maken, met ongeveer 6 weken klopt het hartje en zou je dat moeten geruststellen. succes en ik hoop dat je over 8 maand een prachtig wondertje in je armen mag hebben ;)

3. mamajennifer

mamajennifer Actief lid

Zolang je maar geen bloedverlies hebt, kan je geen miskraam hebben..

Ik denk dat het gewoon bij de kwaaltjes hoort, want ik had in het begin van me zwangerschap ook last van misselijkheid en moeheid, rugpijn.. Dus het hoort er allemaal bij..

Maak je er maar geen zorgen over.. Ik zou de eerste afspraak bij de VK maar eerst afwachten...

Deel Deze Pagina