haj meiden hebben julliej ook zon pijn aan je onder rug, ribben en achter kant van je borstbeen dus zal maar zegen achter je hard. of is dat raar. ook diaree om de dag waar je gek van wordt. kus jaimy
ik heb het ook. voelt heel pijnlijk en kan lang duren. had het eerst alleen in de auto, nu in alle houdingen. kindje krijgt steeds minder ruimte. Wat bij mij helpt is: -mijn hand op een andere plek op mijn buik leggen (meer halverwege) ,zodat mijn baby haar rug bol kan maken daartegen. Dan neemt de druk op mijn ribben af. -geregeld van houding veranderen (ook gewoon gaan staan tijdens een gesprek bijv) -beseffen dat het nog maar even is en dat ik niet de enige ben -af en toe klagen en zuchten -mijn man die me masseert. wat bij mij niet helpt is: -buik naar beneden duwen van mijn pijnlijke plek af. dat werkt maar even, zodra ik m n hand weghaal is de pijn er weer -denken *aargh en dit duurt nog 5 weken* -hand op de pijnlijke plek leggen, daar komt het kindje op af.. en dan doet het nog veel meer pijn.