pijn onderrug stuitje

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door wiebertje, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Hallo

Ik heb sinds een tijdje pijn in mijn onderrug meer richting stuitje het trekt door naar mijn billen zeg maar, een tijdje terug had ik er ook al last van maar toen trok het naar de rechterkant nu zit het links en doet het ook meer pijn:( weet iemand wat dit kan zijn heeft het mischien met de bekken te maken ofzo:( heb er echt geen verstand van:).

Ik had nog een vraag ben nu 13weken zwanger lag gisteren op mijn rechter zij tv te kijken en toen kreeg ik ineens felle steken in mijn buik ook onderbuik schrok er zo van:$ heb wel is steekjes maarja er groeid toch wat in heb al eerder een mk gehad en dat was iest heel anders.

Hoop dat ik het duidelijk heb neergezet en dat iemand mij een antwoord kan geven.:)

2. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    laat maar ik vraag het wel aan mijn verloskundige heb dit namelijk al is eerder gevraagd maar kreeg toen ook geen reactie:(

3. Maia

Maia Niet meer actief

pijn in stuitje kan met je bekken te maken hebben. Ik heb het ook op z'n tijd (rond week 14 begonnen) en ik laat dan m'n man mijn onderrug masseren en dat helpt :)

en die steekjes klinken als groeipijn o.i.d.

4. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hoi Hoi,

Op zaterdag is het vaak erg rustig op het forum... Denk dat er daarom nog weinig reackties op zijn...niet te snel opgeven ;) ...ook al begrijp ik wel dat je op antwoord zit te wachten hoor ;)

Pijn in je stuitje dat doortrekt in je bil kan ook duiden op zwangerschapsisias of bekkenpijn...
    Hier heb ik ook last van... en dit had ik ook bij mijn jongste zoontje.
    Even goed in de gaten houden en het aangeven aan de vk misschien krijg je wel een verwijzing naar de fysio!

Over die steken in je buik.. dit heb ik ook gehad.. en maakte me ook zorgen...
    Ik ben toen gewoon rustig blijven liggen en toen ging het langzaam weg.. Ik dacht ook dat het soort van groei pijn was van mijn baarmoeder.

5. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Bedankt voor jullie reactie:)

Ik ga dit even vragen dan bij de volgende vk afspraak, vind het nogal pijnlijk :( had het al eerder maar is weg getrokken nu is het nog erger geworden.

6. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik had het zo erg dat ik er bijna niet van kon lopen
    maar het is na ongeveer een week vanzelf weg getrokken
    ook bij mijn vorige zwangerschap trok het zelf weg

Deel Deze Pagina