Jeuk!!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Johannal, 9 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ik heb jeuk! Op mijn buik in mijn taille en soms bovenop mijn billen en op stukjes van mijn benen.....Het is een soort rode uitslag en het wordt erger als ik het warm heb.... Kan dit zo vroeg al een symptoom zijn of ben ik ergens allergisch voor?

2. Maccy

Maccy Bekend lid

26 dec 2008
    513
    0
    0
    Ik had wel vreselijke jeuk toen ik al een maand of drie zwanger was, maar geen uitslag ofzo. Misschien warmteuitslag?

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Kan ook door verhoogde doorbloeding komen zenne.

Gefeliciteerd nog!!!
    En je bent ook welkom bij de maart-mama's als je wil! ;)

4. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.617
    900
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ja,ik had in het begin ook veel jeuk,maar geen uitslag.

5. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ja daar zat ik ook aan te denken warmte pukkeltjes
    die kunnen ook erg jeuken !

6. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Het kan zeker door je zwangerschap komen. Je hele lichaam verandert, ook je huis. Probeer je eens elke dag in te smeren met een goede bodylotion (zonder parfum). Het kan ook door de combinatie zwangerschap/warmte komen. Ik had de vorige week, toen het zo heet was, ook rode uitslag, maar die jeukte niet.
    Ik vet mezelf elke dag helemaal van top tot teen in omdat ik anders sowieso jeuk krijg.

7. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Thanks dames ik denk inderdaad dat ik eerst jeuk krijg en dan door het krabben een soort licht rode vlekjes..... Het lijkt ook al wel minder te zijn geworden..... Maar de vorige keer (ma na 10wk) heb ik me wekenlang het leplazerus gekrabd.... Ik heb toen een vette creme gekregen van de huisarts gekregen en die gebruik ik nu dus maar weer.... Hoop echt dat het niet zo erg gaat worden als toen..... maare kan het al zo vroeg in de zwangerschap? vorige keer was het pas echt een paar weken later....?

8. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik had het ook toen ik zwanger was.. Heeeeeel veel jeuk. Daardoor wist ik meteen dat het raak was :)

Deel Deze Pagina