Ik heb jeuk! Op mijn buik in mijn taille en soms bovenop mijn billen en op stukjes van mijn benen.....Het is een soort rode uitslag en het wordt erger als ik het warm heb.... Kan dit zo vroeg al een symptoom zijn of ben ik ergens allergisch voor?
Ik had wel vreselijke jeuk toen ik al een maand of drie zwanger was, maar geen uitslag ofzo. Misschien warmteuitslag?
Kan ook door verhoogde doorbloeding komen zenne. Gefeliciteerd nog!!! En je bent ook welkom bij de maart-mama's als je wil!
Het kan zeker door je zwangerschap komen. Je hele lichaam verandert, ook je huis. Probeer je eens elke dag in te smeren met een goede bodylotion (zonder parfum). Het kan ook door de combinatie zwangerschap/warmte komen. Ik had de vorige week, toen het zo heet was, ook rode uitslag, maar die jeukte niet. Ik vet mezelf elke dag helemaal van top tot teen in omdat ik anders sowieso jeuk krijg.
Thanks dames ik denk inderdaad dat ik eerst jeuk krijg en dan door het krabben een soort licht rode vlekjes..... Het lijkt ook al wel minder te zijn geworden..... Maar de vorige keer (ma na 10wk) heb ik me wekenlang het leplazerus gekrabd.... Ik heb toen een vette creme gekregen van de huisarts gekregen en die gebruik ik nu dus maar weer.... Hoop echt dat het niet zo erg gaat worden als toen..... maare kan het al zo vroeg in de zwangerschap? vorige keer was het pas echt een paar weken later....?