Pijn Onderrug

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Little22Miracle, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Little22Miracle

Little22Miracle Actief lid

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb een vraag, heb erge last van lage rugpijn en heuppijn . Nu moet ik daarvoor naar de fysio. ook heb ik elke dag bonkende hoofdpijn, die ook bijna elke dag overgaat in een migraine aanval, heb bedrust moeten nemen daarvoor maar het is nog niet over. wat moet ik doen. Moet ik weer gaan werken of rust houden

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoihoi,

wat vervelend voor je zeg! Ik zou het echt even rustig aan doen. Je lijf laat weten dat het op hetmoment niet zo lekker gaat en in de zwangerschap moet je daa rniet te snel overheen willen stappen. Je kunt beter nu even goed aan jezelf denken zodat je later weer kunt werken. Soms is een week algehele rust al genoeg, maar misschien heb je ook wel wat langer nodig. Bespreek dit met de ARBO-arts, want je meot nog een eindje! En om alvast naar een fysio te gaan lijkt me een goed idee. Om dezelfde reden; je bent nog niet ver zwanger en je kunt dit soort problemen vaak beter in het begin al aanpakken.

Groetjes Brigitte

3. Little22Miracle

Little22Miracle Actief lid

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Dankje voor je reactie,
    ben weer bij de H.a geweest en loop bij het ggz (vanwege depressie verleden)en nu wilt mijn consulent dat ik helemaal voor me eigen en de zwangerschap ga, dus niet meer werken. Maar wat als de arbo straks zegt dat , dat niet mogelijk is?

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Dan zul je toch samen tot een goede oplossing moeten komen; want de huisarts en de verloskundigen kunnen alleen maar een advies geven; de ARBO-arts is degene die je ziek kan melden. En anders een beroep doen werkgever; of die niet eens me een plan kan komen; of laat een arbeidsdeskundige meekijken met jouw situatie.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina