Helder rood bloedverlies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Samantha92, Aug 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Samantha92

Aug 19, 2014
    17
    0
    0
    Kraamverzorgende
    Hallo,

Ik heb vrijdagochtend een test gedaan deze was licht positief.
    Sinds vandaag helaas helder rood bloedverlies met kramp. Zal ik alsnog mijn menstruatie hebben gekregen of kan dit de innestelingsbloeding zijn?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Samantha92,

je kunt daar nu nog niets over zeggen. Misschien heb je last van de innesteling, maar misschien wordt je inderdaad wel ongesteld. Je zult moeten afwachten hoe de komende dagen gaan. Ik duim voor je dat dit niet doorzet.

Groetjes Brigitte

3. Samantha92

Aug 19, 2014
    17
    0
    0
    Kraamverzorgende
    Hallo Brigitte,

Nog bedankt voor je reactie.
    Gisteren nog wel wat helder rood/roze bloed verloren maar al minder dan zondag.
    Vandaag eigenlijk nog veel minder. Krijg in ieder geval bijna niks in het maandverband. Normaal heb ik altijd hevige menstruatie, maar dit stelt niks meer voor. Zou dit een goed teken zijn?

4. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Ik hoop het voor je! Ik zou anders een testje doen, om te kijken of de uitslag nog steeds positief is! Succes.

Groetjes Monique

5. Samantha92

Aug 19, 2014
    17
    0
    0
    Kraamverzorgende
    Vanochtend een test gedaan. Zie toch nog een heeeeel licht roze streepje. Wel lichter dan de 1e keer heb ik het idee.
    Maar toch twijfel ik nog natuurlijk. Zou ik gewoon nog een paar dagen afwachten en weer testen? Of zeggen jullie een streepje is een streepje.

Groetjes

6. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedenavond,

je mag verwachten dat als je verder zwanger bent, de streep op de test donkerder wordt. Ik zou inderdaad nog een paar dagen afwachten en dan nogmaals testen. Ik hoop voor je dat dit meer duidelijkheid geeft. Succes!

Groetjes Monique

Share This Page