Vanmorgen was ik met mijn zoon in bed aan het stoeien.. Tot hij met een scherp nageltje in mijn oog kraste! Het deed echt mega zeer en mijn oog begon ook direct giga te tranen etc. Nu doet het al heel de dag zeer, het oog blijft maar tranen en heb constant het gevoel dat er een wimper oid in mijn oog zit. Nu begint het eigenlijk steeds zeerder te doen, het wordt natuurlijk steeds meer geirriteerd, en ik vraag me af wat ik nu zal doen? De HAP bellen of niet?
een belletje plegen kan altijd... jij bent de gene die er last van heeft een ander kan dat niet voor jou bepalen...
Ogen zijn heel belangrijk! het kan zijn dat hij het hoornvlies heeft opengehaald. nu geneest dat meestal binnen een dag. maar het kan zijn dat ze het even netjes moeten maken of een ab zalfje voor willen schrijven. (en rust/kapje!) ik zou zeker even bellen!
Overleggen kan altijd. Je hoort vanzelf of je het bijv nog een nachtje moet afwachten of toch voor de zekerheid moet langskomen. Bellen!
Ben benieuwd. Succes! Kan natuurlijk ook zijn dat er een vuiltje onder de nagel zat en dat je nu een ontstoken oog hebt?
Mijn schoonbroer ook eens gehad met zijn zoontje en toen kreeg hij zalf mee en een ooglap die hij een weekje op heeft moeten houden. Hij had schijnbaar echt een flinke kras op zijn oog zitten die je zo zelf niet zag zitten.
Ik ben erg terug houdend met de HAP bellen maar ik heb altijd geleerd.. zijn het je ogen? Dan kan je niet voorzichtig genoeg zijn. Hopelijk is het allemaal goed. Sterkte daar!
Meestal doen ze idd een compres met wat ab-zalf. Je hoornvliezen herstellen heel snel (snelst van je hele lichaam) Morgen is het weer genezen waarschijnlijk.
Nou piet piraat meldt zich ik ben inderdaad ook niet van het snel bellen, iig niet voor mezelf, maaaaar toch goed dat ik gebeld heb. Flinke hoornvlies beschadiging. Antibiotica en een oogverband... Wauw! Haha!