Pijn op borst ná gastroscopie?

Discussie in 'De lounge' gestart door MrsDee, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Succes!

Eerste gastroscopie had ik geen extra klachten, maar de laatste keer wel. Flink maagpijn. Dit heb ik wel vaker, maar komt dan altijd door eten, in dit geval had ik niets 'verkeerds' gegeten. Maar omdat de pijn redelijk normaal is voor mij, heb ik er niets mee gedaan.
    Na 1 of 2 dagen had ik heel donkere, bijna zwarte ontlasting. Maar ging na 1 of 2 dagen ook weer weg. En de pijn werd ook weer minder, dus heb er niets mee gedaan.
    Ws een bloeding geweest.

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

maagpijn kan je ook pijn op je borst door krijgen, maar ik zou met pijn op je borst nooit zelf gaan dokteren. kan je beter door de arts even laten bevestigen /uitsluiten...

sterkte! je hebt niks meer gepost hier, hoop dat er niks met je aan de hand is, ik duim voor je!

liefs Muis

3. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Ik ben weer thuis!! Ze hebben me helemaal nagekeken. Bloeddruk gemeten, hartfilmpje gemaakt, mijn bloed getest op van alles en long foto's gemaakt. Ze hebben niks kunnen vinden, alles zag er goed uit.
    Wel heb ik wat koorts, en nog steeds pijn. Maar ik hoef pas terug te komen als de pijn erger wordt.
    Dus laten we hopen dat dat niet gebeurt, en het morgen een stuk gaat.

Ik ben wel bekend met met pijn achter mijn borstbeen, idd door het maagzuur en ik heb gewoon een gevoelig borstbeen. Maar zoals nu ken ik het niet. En daarom namen ze dit ook heel serieus, ben ik heel blij mee.
    Ik heb nu eerst nog maar wat paracetamol genomen, en ga even rustig met een dekentje op de bank liggen.

Bedankt dat jullie zo hebben meegeleefd!! X

4. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Gelukkig is er niets aan de hand en namen ze je serieus. Rust nu idd maar lekker uit en wie weet gaat het morgen alweer een stuk beter.

Sterkte!!

5. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Dank je wel!!

6. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Sterkte en beterschap!! Hopelijk voel je je snel beter!!

7. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Wat fijn dat het er goed uitzag! Ik hoop dat je je snel beter voelt. Beterschap!

8. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Nou fijn dat er niks erg was.
    Rust goed uit en beterschap en hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Deel Deze Pagina