Leuke webshops voor zwangerschapskleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovieyou, 7 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.136
    884
    113
    Vrouw
    Het is weer zo ver.. mijn eigen kledingkast mag ik langzaam verruilen voor zwangerschapskleding.

Er is zo weinig leuke zwangerschapskleding te koop. Ik vind bijna alles suf of saai en ik wil toch wel een beetje leuk de zwangerschap doorkomen.

Tot nu toe heb ik het e.e.a. besteld bij Asos wat leuk is. Verder heb ik ook leuke kleding gezien bij missguided. Nakdfashion heeft geen maternitylijn maar wel veel kleding die je kunt dragen tijdens de zwangerschap die ik erg leuk vind. Maar verder vind ik niet veel.

Ik ben benieuwd waar jullie je kleding shoppen? De bekende websites zoals Zalando bijvoorbeeld ken ik natuurlijk, maar ik ben eigenlijk op zoek naar de wat minder bekende webshops.

2. Mia1992

Mia1992 Actief lid

31 okt 2019
    134
    221
    43
    Vrouw
    Ik ben het helemaal met je eens! Alles is zo suf! Ik bestel zelf voornamelijk bij Bonprix en Only heeft ook veel leuke zwangerschaps kleding! Zijn wel grote webshops maar ik kan er goed slagen!

Lovieyou vindt dit leuk.
  3. Cobon

Cobon Niet meer actief

Zalando heeft veel leuke dingen, van meerdere merken (Only, Anna Field, Lindex, Pieces). Basics koop ik van Hennes, en soms een leuk jurkje ofzo. En verder is het afzien :roflmao:

Edit; lezen is ook een vak :) sorry!

Lovieyou vindt dit leuk.
  4. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.136
    884
    113
    Vrouw
    Haha echt verschrikkelijk he. Is een gat in de markt als je het leuk vindt om kleding te ontwerpen. Iedereen klaagt er altijd over dat zwangerschapskleding zo suf is. Moeder worden of zwanger zijn, is toch niet suf? Mag je je dan opeens niet meer vrouwelijk of mooi kleden ofzo? :roflmao:

Thanks voor jullie tips meiden!

5. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Bij noppies ben ik paar maanden terug goed geslaagd. Hebben nu ook sale zag ik. Daar hebben ze verschillende merken trouwens

oulet apps als limango en veepee hebben ook regelmatig zwangerschap kleding. Limango standaard wel, ook fijne zwangerschap bh’s van medela

6. Cobon

Cobon Niet meer actief

Erg hè! Bij de Hennes is de mode nu sowieso niet mijn smaak, al die rare loungewear, maar dat hebben ze dus ook in positie variant. Heel ehh, apart ;)

Deel Deze Pagina