Onderzoek

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xDanielle, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Beste meiden.

Wij zijn inmiddels bijna 19 maanden bezig voor ons 2e kindje.
    We zijn al bij een gynaecoloog geweest die ons afwees wegens te zwaar zijn.
    Het lukt maar niet om af te vallen, niet met normaal gezond eten en zelfs niet met de dietiste. Ze hebben me zelfs aan de shakes gezet en daar kwam ik ook van aan.
    Nu willen ze mijn partner's zaad niet testen omdat IK te zwaar ben..
    Maar ik krijg elke maand netjes optijd mijn eisprong altijd op dag 17. Heb altijd een cyclus van 28/30 dagen dus dat er met mij wat mis zou zijn die kans was klein zeide ze..
    Maar toch mijn partner's zaad werd niet getest.
    Kunnen wij toch ergens een onderzoek aanvragen zonder het traject in te moeten gaan?

2. Limburg27

Limburg27 Niet meer actief

Wat vervelend zeg. Ik ben ook te zwaar (bmi 33) en evengoed onderzoek gehad allebei. . En met my was alles oke
    ander zkh proberen?

3. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    We hebben wel een afspraak gehad, inwendige echo gehad alles was goed. Ik moest maar afvallen voor ze mijn partner's zaad gingen onderzoeken..
    Nu mijn vraag dus kunnen wij dit onderzoek gewoon laten gebeuren? (ze kunnen mijn partner toch niet weg sturen omdat zijn vrouw overgewicht heeft..)

4. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Dat is idd vervelend.
    Kun je het misschien via je ha vragen? Weet niet hoe goed je met hem/haar overweg kunt?
    Of misschien die afdeling in het ziekenhuis bellen en vragen wat je evt kunt doen? Of idd ergens anders proberen.
    Kunt ondertussen je man op supplementen zetten speciaal voor de man. Daar zitten dan wat extra dingen in die hun weer specifiek nodig hebben. Weet niet zeker of dat echt zal helpen als hij evt niet veel of goed produceert, maar kwaad kan het zeker niet. Hebt ze ook voor wanneer je aan het proberen bent voor een kleintje. Van Wellman geloof ik?
    Veel succes iig en hoop dat je toch ergens geholpen wordt!

5. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Dankjewel.
    We hebben een zoon van 2,5 en ze vonden omdat we hem al hadden er vast niets mis zou zijn..
    Van de supplementen kan ik zo 123 niet veel vinden.
    Ik weet niet of onze huisarts dat doet, we hebben daar een gesprek aangevragen die stuurde ons door naar de fertiliteitsarts

6. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Er bestaan ook testen die je in de drogist kan kopen van test point misschien dat een ideetje als je er niet uit komt

Succes

X

7. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Misschien kun je ze vinden bij de tuinen? Ze hebben dan meer zink erin, wat heel goed schijnt te zijn voor de heren.
    Sorry, ik bedoelde misschien kun je via de ha zo'n test boeken. Dat je meteen naar die afdeling gaat voor zo'n test. Zelfde idee als een bloedtest zeg maar? Hebben wij hier gedaan met mijn man, omdat ik iemand prive zag en die test was niet gedekt. Dus via de ha hebben we het in kunnen boeken bij de NHS. Weet niet of dat mogelijk is in NL?
    Succes iig!

8. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Dankjewel ik ga dat zeker eens navragen

9. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar heb je al getest? Zie dat je 3 dagen overtijd bent...
    Misschien is het al helemaal niet meer nodig!!! :D
    Groetjes Pasjuh.

10. Naimaa

Naimaa Actief lid

7 aug 2013
    216
    144
    43
    Jou vriend alleen laten gaan naar de huisarts en via hem laten doen, zonder te vermelden dat jullie kinderwens hebben, dat hij gewoon wil weten hoe het staat met de bewegelijkheid.

11. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Wat vreemd vanuit het ziekenhuis. Als jouw cyclus gewoon goed is moeten ze toch verder kijken. Zou teruggaan naar huisarts en uitleggen dat je alsnog wil dat het getest wordt desnoods bij ander ziekenhuis.

Deel Deze Pagina