Nog een "wat te geven" topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Lief of Stoer, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Wij zijn uitgenodigd voor een etentje van een tante van mijn partner die samen met haar man 50 jaar getrouwd is. Een hele mijlpaal! Maar we zien of horen deze mensen verder nooit. Geen kerstkaarten, geen verjaardagen enz. Ook nooit zomaar op visite (van beide kanten hoor, wij gaan ook niet). De cadeauwens is een envelop. Prima, ik had zo tussen de 20-30 euro in gedachten, maar mijn partner wil 50 geven. Wat zouden jullie genoeg vinden?

2. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik zou 20€ /30€ ook genoeg vinden. Mooie kaart erbij, klaar.

3. Nati

Nati Niet meer actief

30 EUR lijkt me meer dan genoeg voor mensen die je nooit ziet of spreekt.

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

20 euro zou ik geven . meer dan zat .

Reken hem ander even om naar guldens , weet dat dat niet hoort meer . Maar denk niet dat je in guldentijd meer dan 100 gulden had gegeven , das 50 euro nl. wel.

5. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Vind zelf 30 euro al veel.
    Ik zou 20 geven. Meer dan zat voor iemand die je nooit ziet of wat dan ook.

Al was ik er zelf al helemaal niet heen gegaan. :cool:

6. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    20 euro en een leuke kaart. 50 euro zou ik echt teveel vinden voor mensen die je nooit ziet.

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik was gewoon niet gegaan en ik had ook minder dan 20 euro in de envelop gedaan :) Van harte gefeliciteerd verder met je prestatie, maar ik heb al zo weinig en wanneer ik niks van je hoor, moet je er niet op rekenen dat ik nu ineens spontaan een hoofdprijs neer kan leggen tussen mijn andere kosten door. En twintig euro vind ik veel om zomaar ineens te missen. Het zou bij mij tien tot vijftien euro worden; en het allerliefst gewoon een cadeautje van de Action; leuk voor de sfeer, kost geen drol.

Het feit dat ze mij uitnodigen nadat ik 100 jaar niets van ze gehoord heb, geeft aan mij het signaal af dat ze uit zijn op die envelop. Dus of ze nemen genoegen met minder of ze nemen er aanstoot aan en dan hoor ik weer 100 jaar niks :D Er zijn ook nog mensen die moeten sparen of scherp incalculeren wbt hun budget.

Ik heb een reeks verjaardagen, feestjes, vrijgezellenfeestje én rijbewijskosten voor de boeg. Do not mess with my budget ;)

8. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    #8 Steeciaantos, 20 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2014
    Dit of gewoon eigenwijs een klein bosje bloemen of iets kopen ;)

9. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    20 € zou ik ook meer dan voldoende vinden.

10. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ooohhh daar heb je dat 'cadeautip envelop' weer.. Had er vanochtend al iets over in een ander topic gezet.. Vind dat echt VRESELIJK, vooral bij mensen die je nooit ziet! Dan ineens ben je wel goed genoeg, want ze mogen geld aanpakken.. Dat idee krijg ik er altijd bij :D
    Dus, ik zou inderdaad óf 20 euro (nog veel) doen met een kaartje, óf een klein bosje bloemen. Gewoon, lekker tegendraads :)

11. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik denk dat ze meer kosten hebben aan het etentje dan dat ze krijgen hoor... en het is een tip en je hoeft daar uiteraard niks mee te doen..

12. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    #12 Demino, 20 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2014
    Dat etentje, dat doen ze zelf.. Ik zou het bij mijn bruiloft fijn vinden als iemand komt omdat ze belangstelling voor me hebben, omdat ik ze er graag bij wil hebben, niet omdat ik de bruiloft wil terugbetalen.. Je maakt het zo duur als je zelf wilt namelijk.

13. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Bedankt voor jullie reacties dames, het wordt een envelopje met 20 euro. We moeten overigens nog zien of we kunnen gaan hoor, want die dag ben ik 38 weken zwanger. Dus even aankijken hoe dat gaat.....

Deel Deze Pagina