Hallo dames Ik moet het ff kwijt hoor .. Gister kreeg ik ineens zo pijn in me navel kon niet eens meer gaan staan enzo en het trekt door naar de linker kant maar dat is niet zo pijnlijk als me navel.. Het lijkt wel of het is gescheurd of dat er naalden of een mes in zit. Heb net de vk al gebeld maar die beld straks pas terug .. Maar heeft iemand dit gehad of weet iemand misschien wat dit is ... Ben best een beetje bang eigenlijk Dikke kus patricia
Hoi, Ik heb dat ook..bij mij komt het gewoon omdat ukkie daar dan aan de binnekant tegenaan ligt te stampen/trappen of er druk op komt doordat ruggetje daar ligt ofzo. En natuurlijk ook omdat mn buik nog groeit..dus is mn navel niet zo diep meer en dat voel ik ook. Ik hoop voor je dat het dus niets is...al is het een erg rottig gevoel dat wel. Hopelijk kan de VK je gerust stellen! Sterkte er mee! Liefs, Mili
bedankt voor je berichtje ik hoop maar dat het zo is .. want het is echt niet fijn om dit te voelen .. en ik hoop ook dat me vk dadelijk belt want tja.. zit ff met me handen in het haar zeg maar Dikke kus
Hoi, Ik hoop ook dat ze je belt en ff gerust kan stellen. Ik denk zelf dat het gewoon komt doordat alles groeit en er dus wat druk op komt maar ja haha ben geen VK En t gaat om je eigen geruststelling dus gewoon goed dat je ff gebeld hebt! Ik volg ff hoe het afloopt hoor Kus terug!
nou de vk heeft net gebeld en ik moet me urine ff laten controleren bij de ha en om 15:50 uur moet ik bij de vk wezen gaar ze ff kijken wat het zou kunnen zijn .. dus het is weer ff afwachten geblazen nu.. pff groetjes
nou net me urine ingeleverd bij de ha en misschien is me buikspier gescheurd of me littekenweefsel van me eerdere navelbreuk is aan het scheuren maar ja nog een paar minuten en dan naar de vk misschien weet zij me meer te vertellen xxxxxxx
Nou ik ben net bij de vk geweest en het schijnt inderdaad dat er littekenweefsel aan het scheuren is wat dus gewoon heel erg pijn kan doen.. ze hebben me ook geadviseerd om lekker te rusten .. dus dan doen we dat maar Die kleine was erg druk aan het spelen daar binnen terwijl ze naar het hartje ging luisteren dus dat was allemaal goed gelukkig.. Maar ja alleen wel jammer van die pijn hopelijk gaat het over Dikke kus
@PatriciaK: Nou in ieder geval heel fijn dat het niet iets ergs is! Haha leuk ook dat de kleine druk bezig was, haah dat zorgt ook wel voor enige geruststelling denk ik. Lekker rustig aan doen dus en genieten van je ukkie! Knuf, Mili