De laatste week word ik s nachts steeds kleddernat van het zweet wakker. Vooral op buik en borst. heeft dit met de zwangerschap te maken? Bij mijn eerste had ik er volgens mij geen last van.
Je wat minder warm aankleden en ik sliep in dec onder een dunnen deken terwijl ik normaal helemaal ingepakt en met winterdekbed beweer het nog koud te hebben
Ik word ook elke nacht helemaal kledder nat wakker. heb dit eigenlijk sinds een week of 8 nu en sinds dat vieze matje in bed moet is het alleen maar erger geworden. Ik slaap meestal nu half onder de dekens en dan is het nog wel goed uit te houden, maar lekker weggekropen onder het dekbed is geen pretje op het moment.
Ja, hier nog een! Is soms zo erg dat ik midden in de nacht een nieuw shirt ga aantrekken. Ik heb het al sinds ongeveer week 20....
He, heb ik ook. Heb me er nog geen vragen bij gesteld omdat we net onze slaapkamer super geïsoleerd hebben en het dus aanpassen is, maar misschien is het toch niet normaal dat ik lig te zweten en mijn vriend met de dekens op zich blijft liggen...?
normaal kruip ik lekker tegen mijn man aan om me op te warmen maar nu is het mooi andersom hij komt met zijn koude poten tegen mij aan liggen en ik ben toch binnen 1 minuut weer opgewarmd ook ik word elke keer zonder dekens of zwetend wakker maar hoort er gewoon bij hoor !
Ook ik heb er last van. ik slaap alleen in een hempje. En raampje open en dan nog zo nat wakker worden.