bleeeeeehhhh wat heb ik een pijn in mijn borsten hee.. niet normaal ik kan amper een bh verdragen en ik slaap vaak op mijn buik en dat moet ik ook maar snel afleren want dat doet ook zo'n pijn... mijn borsten zijn zo hart en opgezwollen niet normaal tja mijn vriend vind het prachtig.. nog meer ervaring mee??? ze zijn vaak ook heel erg warm is dat normaal?
ik ben denk ik niet zwanger.. maar heb wel last van mijn borsten meer als normaal als ik ongi word ik heb ook het gevoel alsof ze van binnen branden warm idd bedoel je dat??
hmm.. dat heb ik ook wel.. mag ik ook vragen of je tepels donkerder gekleurd zijn? die van mij zijn een beetje paarsig en in het midden van de tepel wit af entoe... ik hoop voor jou dat het niet te vervelend word en ik hoop voor mij dathet wat te betekenen heeft behalve ongi dan!
dit was ook het eerste teken en enigste teken bij mij. opgezwollen hard, en idd paarsig van de adertjes. heb een vroege mk , maar ze zijn nog altijd niet helemaal weg die adertjes, zou zeggen succes
Ik had dat dus ook een fiks aantal dagen.....maar daarbij waren mijn borsten wel erg zacht. Maar heel warm idd.... Nu is het weer weg, en is het alleen gevoelig...klopt ook wel want ik moet de 23e ongi worden..
Ik heb het ook, sinds vlak voor mijn laatste NOD, dus toen ik zwanger bleek. Bij mij zijn ze ook warm, nog steeds. Het pijn doen wordt de laatste week wel minder.
ik heb het al zeker een dikke week, ze zijn niet echt hard maar doet wel ontzettend pijn en het lijkt of ze een ander vorm hebben af en toe?? ik hoop dat het niet van de is
ik heb nog een vraagje: zien jullie normaal gesproken aders over jullie borsten lopen? ik zie het wel goed maar weet eigenlijk niet of ik dat normaal gesproken ook heb...
Ik wel ja...maar ik kan het niet laten om af en toe te denken dat het er nu meer zijn...hahahaha... maar ja, dat kwam ook omdat ze ineens toch wel aan het groeien waren....maar dat lijkt nu na een ruime week toch weer minder te worden. Lijkt wel of de bevruchting wel geslaagd was maar de innesteling niet ofzo...hihiih...