pijn pijn pijn in mij borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sammie01, 18 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    bleeeeeehhhh wat heb ik een pijn in mijn borsten hee.. niet normaal ik kan amper een bh verdragen en ik slaap vaak op mijn buik en dat moet ik ook maar snel afleren want dat doet ook zo'n pijn... mijn borsten zijn zo hart en opgezwollen niet normaal tja mijn vriend vind het prachtig.. nog meer ervaring mee??? ze zijn vaak ook heel erg warm is dat normaal?

2. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ik ben denk ik niet zwanger.. maar heb wel last van mijn borsten meer als normaal als ik ongi word ik heb ook het gevoel alsof ze van binnen branden warm idd bedoel je dat??

3. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    ja van binnenuit ook maar ze voelen heel warm aan

4. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    hmm.. dat heb ik ook wel.. mag ik ook vragen of je tepels donkerder gekleurd zijn? die van mij zijn een beetje paarsig :confused: en in het midden van de tepel wit af entoe...
    ik hoop voor jou dat het niet te vervelend word en ik hoop voor mij dathet wat te betekenen heeft behalve ongi dan!

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    dit was ook het eerste teken en enigste teken bij mij.
    opgezwollen hard, en idd paarsig van de adertjes.
    heb een vroege mk , maar ze zijn nog altijd niet helemaal weg die adertjes,
    zou zeggen succes

6. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik had dat dus ook een fiks aantal dagen.....maar daarbij waren mijn borsten wel erg zacht. Maar heel warm idd....
    Nu is het weer weg, en is het alleen gevoelig...klopt ook wel want ik moet de 23e ongi worden.. ;)

7. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    thanks lana en jij ook veel succes!!

8. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb het ook, sinds vlak voor mijn laatste NOD, dus toen ik zwanger bleek. Bij mij zijn ze ook warm, nog steeds. Het pijn doen wordt de laatste week wel minder.

9. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ik heb het al zeker een dikke week, ze zijn niet echt hard maar doet wel ontzettend pijn en het lijkt of ze een ander vorm hebben af en toe?? ik hoop dat het niet van de :evil: is

10. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ik heb nog een vraagje: zien jullie normaal gesproken aders over jullie borsten lopen? ik zie het wel goed maar weet eigenlijk niet of ik dat normaal gesproken ook heb...

11. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik wel ja...maar ik kan het niet laten om af en toe te denken dat het er nu meer zijn...hahahaha...
    maar ja, dat kwam ook omdat ze ineens toch wel aan het groeien waren....maar dat lijkt nu na een ruime week toch weer minder te worden.
    Lijkt wel of de bevruchting wel geslaagd was maar de innesteling niet ofzo...hihiih...

12. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    het kan een zwangerschapssymptoom zijn
    maar bij mij zelf zie ik ze aLtijd

Deel Deze Pagina