Hallo, Ik wilde even weten of jullie ook dagen hebben dat jullie nergens last van hebben? Ik heb een aantal dagen geleden steken in mijn buik gevoelt, maar nu heb ik nergens last van :S Ben ruim 13 wkn zwanger, morgen hebben we de echo. Iets in mij zegt dat t niet goed zit, omdat ik al een paar dagen niet echt iets voel. Ik wil zo graag genieten maar de angst dat t mis zal gaan houd me een beetje tegen liefs
even af gezien van mij fragiele lijf ( ischas en bi al sinds week 9) heb ik kwa zwangerschap zelf nooit last gehad. ik voelde me kindje vanaf week 17 en gelukkig voel ik dat elke dag, bijna hele dag ( ondanks het nu toch echt af en toe vervelend is) ook ik dacht tot een week of 16,17 dat het nooit goed zat, kreeg ook elke 4 weken in het begin een echo om te zien of het wel goed ging. Maar inmiddels ben ik 29+2 en heeft de kleine het reuze naar ze zin in me buik, is alles op ze plek gegroeit en functioneert. zal je willen adviseren niet te veel te stressen, en eigenlijk een beetje te genieten van het feit dat je nergens last van heb het komt vast en zeker goed ik weet dat het moeilijk is. ook ik heb wel eens geroepen ik doe een moord voor zwangerschap symptonen
hier met 21 weken nog bijna nergens last van, het is dat ik de kleine voel anders zou ik me zorgen gaan maken. heb wel last van bi na een drukke dag en nu word ik gek van de hitte maar meer niet. voel me toppie. dus is niet erg, juist heerlijk zo kun je na de echo echt gaan genieten.
EN hier nu pas de laatste 2 dagen last van dikke voeten, de gehele zwangerschap mezelf net zo gevoeld als de rest van de wereld die niet zwanger is....echt totaal ergens wat van gemerkt, tot ons kleine meisje ging schoppen werd het gelukkig allemaal wat realistischer...en nu ben ik al in de 34e week.... x
Ben 12+1 en heb sinds week 6 flink last van kwaaltjes. Toen ik verleden week ineens niet misselijk was en mijn borsten ineens geen pijn meer deden, was ik er van overtuigd dat het helemaal mis was. Dat was 't natuurlijk niet; en gisteren was er het bewijs in de vorm van een prachtige echo met een vrolijk rondstuiterend Flipje. Maar angstig is het wel als je kwaaltjes ineens verdwijnen. Laat je morgen geruststellen door de echo, en hopelijk geniet je daarna van een kwaaltjesvrij tweede trimester!
hier ook nog nergens last van heb een angelsound gekocht.. dan kan ik eens per zoveel keer naar het hartje luisteren.. ongerust zijn is best normaal maar probeer er toch van te genieten;;