hallo iedereen, eerst en vooral wens ik iedereen een gelukkig nieuwjaar toe! Vanacht heb ik voor de 2de keer serieuse pijn gehad. Ik lag op mijn zij en kreeg plots hevige pijn in mijn rug ter hoogte van mijn ribben. Het beneemt me echt volledig de adem. Het houd enkele minuten aan en zakt dan weg. Mijn buik geeft dan ook een raar, irritant gevoel. Weet iemand wat dit is? Vele groetjes
hallo bianca heb je de vk al gebeld? wil je niet ongerust maken, maar weet ook niet wat het zou kunnen zijn liefs mariska
Ik zou ook even de VK bellen voor de zekerheid.. Misschien is het niks maar dat weet je dan in ieder geval zeker.
Zijn het niet gewoon harde trappen van je kindje? Edit; hoewel, dat zou je dan vast niet helemaal in je rug kunnen voelen, of wel? Hm.. kweet ut ooknie
Het kan ook je middenrif zijn. Dat zet uit tijdens de zwangerschap (ik geloof tot wel een cm of 6) en dat kan ook pijnlijk zijn.
ik heb alleen 's nachts die pijn en het is echt vanachter in mijn rug aan mijn ribben, weet niet of het tussen de ribben is. Ik voel geen schop van ons ventje en ik denk ook niet dat dat vanachter in mijn rug pijn zou veroorzaken. Ik heb nog niet naar de gyne gebeld, is nogal moeilijk met deze dagen voor een niet dringend iets. De 12de januari moeten we zowiezo gaan en dan ga ik het zeker vragen. Tja, ik ben een speciaal geval zeker, he! HAHAHAAHAHA! Neem het er toch met plezier bij, hoor! Bedankt voor jullie reacties
Ach Bianca, zonder speciale gevallen zou het saai worden hoor. Het zijn juist degene met de uitzonderlijke klachten die VK's en gyn's allert houden.