oh wat ben ik kloote oudjaars avond uitgegaan en nieuwjaarsdag in gegaan bah... het zit zo. we zijn nu momenteel druk bezig met de kamers van de kinderen. de oudste verhuisd naar de zolder ( is inmiddels al helemaal af) daarna gaat de jongste naar de kamer van de oudste ( is nu ook af) en nu ben ik dus volop bezig met de baby kamer. zo ook gisteren op oudjaarsdag, lekker gewerkt tot 2 uur toen zijn we gaan douchen aan gaan kleden en toen naar een verjaardag van mijn zwager... we hadden afgesproken dat we bijtijds naar huis zouden gaan en gezellig met zijn 4tjes oud en nieuw gaan vieren... eenmaal daar aangekomen begon het al... hebben ze een heeeeel groot huis waar zitten ze met zijn allen? ja in de keuken! nou het eerste uurtje ging wel, maar hoe verder de middag vorderde voelde ik me niet echt op mijn gemak. zat niet lekker aan een keukenstoel, maar goed wilde de pret niet bederven zitten ze met zijn allen mijn vriend over te halen dat we maar gezellig oud en nieuw daar moesten gaan vieren en dat zag ik dus ff helemaal niet zitten... ik was moe van al die dagen ploeteren aan de kamers en wilde gewoon relaxt thuis op de bank zitten... nou ik kreeg hem zo ver dat we toch naar huis gingen om half 10 s'avonds ( dus al veel later dan geplant) zitten we in de auto en hij word me een partij sjagerijnig! en alles was mijn schuld bla bla bla dat deed mij dus heel veel pijn want hij zag niet in hoeveel pijn ik had van op die keukenstoel te zitten... ik ben van woede toch naar huis gereden heb in de auto gewacht en zei tegen hem dat hij het vuurwerk maar moest pakken en de hond nog uit moest laten hij had 5 minuten anders ging ik niet meer terug. nou als een klein kind deed hij dat natuurlijk. en dan noemt hij mij egoistisch bah... maar goed eenmaal weer daar aangekomen kreeg je allemaal van die rare gezichten op mij gericht omdat ik dus met een lang gezicht liep, maar er was er geen een die vroeg of het wel met me ging... toen we dus weer om half 2 naar huis reden ( de kids helemaal afgemat van vermoeidheid) was hij kwaad op mij en dat ik ongezellig was. eenmaal op bed kon ik het dus niet meer houden en begon te huilen zou je nou denken dat hij zou vragen wat er aan de hand was of zo? nee niks bah... ik vond dit echt een rot jaarwisseling bah... zo dit moest ik even kwijt dames hoop dat het mij zelf een beetje oplucht. groetjes van mij en jullie nog allemaal de beste wensen voor 2007
Sommige mannen snappen er ook helemaal nix van he.. lang leve de hormonen! meis, maak er toch nog een leuke dag van, 't leven is veel te kort om lang boos te blijven... ( Ookal geef ik je wel een beetje gelijk hoor) dikke knuf daantje
Ik kan je kwaadheid erg goed voorstellen... (sommige) Mannen doen graag wat ze vaak zelf willen doen. Gelukkig hebben wij de top eigenschap dat we in staat zijn te overleggen.. Meid ik hoop dat de lucht een beetje opklaart en dat jullie toch nog een fijne nieuwjaarsdag hebben..
Ja inderdaad mannan....... Ze zijn niet echt subtiel en kunnen vaak niet met onze hormonen omgaan. Mijn ventje heeft er in het begin ook erug veel moeite mee gehad. Gelukkig is dat nu anders (ook minder hormonen enzo) en was onze avond gezellie. Maar kan me goed voorstellen dat het voor jou erg pijnlijk was gisteravond. Ik hoop dat je vandaag toch nog een leuke dag gaat hebben, het zou zonde zijn als dat niet zo is. Sterkte ermee. Liefs Dapi
Ik zal dit toch wel vandaag nog even doorspreken, want zoiets kan natuurlijk niet. Een beetje rekening houden met je zwangere vrouw is eigenlijk het minste wat je kan doen.
Ja misschien dat als hij gekalmeerd is dat je dan met hem erover kan praten.. En gewoon uitleggen dat je niet goed zat en dat je last had van je lichaam enzo.. Misschien kan hij het uiteindelijk wel begrijpen. Ik vind het van die anderen trouwens ook niet leuk, dat ze niet even vragen hoe het is.. Denken ze zeker dat je alles wil verpesten maar ze denken niet aan wat je voelt.. Kop op meid, laat ze maar lekker. Oud en Nieuw is voorbij en volgend jaar wordt het vast leuker!
Och, ik kan het me zo indenken hè! Als ik zo brutaal mag zijn om mijn gal ook maar meteen te spuien.. 1ste nieuwjaarsdag. We gaan nergens heen, het is een pestbende van jewelste in huis. Ik zeg nog, er moet veel gedaan worden. Wassen, opruimen, keuken, toiletten, boven, stofzuigen enz enz.. Je moet maar kijken waarmee je me kan helpen. Nou.. NOT! Ja, wat halve opruimwerk van de blokken van mijn dochter. Waarna ik alsnog op mijn knieeën kon om de rest op te ruimen. Hij zit met zijn reet achter de pc te bridgen met zijn maat (online) En ik, ik sjouw hier rond met oude kranten, stofzuigen, poetsen, kruipen over de vloer om het speelgoed op te ruimen, toilet beneden, keuken voor de helft.. Ik kreun en steun, maar niets zeggen hoor. Maar als ie het gore lef heeft om te zeggen dat ik het minder aan moet doen, nou dan ontplof ik hoor!
Ik kan begrijpen hoe je je voelt. Het zou bij mij gewoon om het princiepe gaan. gezellig thuis met je gezin en uiteindelijk vier je het ergens anders waar je niet op gerekent had BAH. Ik hoop net als de andere dat je vandaag toch nog een beetje beter het nieuwe jaar ingaat.
Als je niet lekker zit, moet je dat gewoon zeggen hoor. Je gaat toch niet je mond houden om de pret niet te bederven? Je bent zwanger, men zal toch wel begrijpen dat je graag op een lekkere stoel met ondersteuning zit? Als je je dan gaat zitten opvreten, omdat hij uit zichzelf niet snapt wat er aan de hand is, word je steeds kwader, en maak je het voor jezelf nog vervelender. Als die familie jullie vraagt om te blijven, dan moet jij gewoon zeggen dat je het erg gezellig vond, maar er nu aan toe bent om lekker naar huis te gaan. (niet van je vriend af laten hangen, hij hoeft geen baby in zijn buik mee te zeulen) Dat doe ik ook altijd hoor, ik heb het soms ook ineens helemaal gehad, dat is logisch, je rug doet sneller zeer, je bent meer moe. Maar erg lullig voor je dat je avond zo geëindigd is, dan voel je je helemaal extra verdrietig op zo'n avond als oud&nieuw.
Niet leuk, als het zo loopt. Enne.. dit is de plek om het van je af te praten hoor. Maar ik ben het wel met Anabella eens. Gewoon zeggen hoe je je voelt. En natuurlijk het liefste voordat je je al zit op te vreten, anders komt het er altijd anders uit dan je bedoelt en heb je nog ruzie. Het zou het fijnste zijn als anderen zo alert zouden zijn om het zelf aan jou te vragen of gewoon te snappen, maar als dat niet zo is, dan moet je het toch zelf maar zeggen. Gupsie, als ik jou was zou ik dat zeker ook doen. Niet alles zelf gaan opruimen, dan heeft hij nog de makkelijkste weg en ziet daarna waarschijnlijk nog niet wat je allemaal hebt gedaan. Misschien kun je afspreken tot hoe laat hij op de computer zit en daarna samen poetsen? Succes in elk geval.
Ik was echt niet teruggegaan naar die lui. Van mij kon ie het shaken. en dan ook nog zo kinderachtig doen? Ik had hem daar afgezet en weer met de kids naar huis. Dat omlullen heb ik ook altijd zo'n hekel aan. Ik weet echt precies wat je bedoelt..
Mannen... pfff.... Soms snap ik ze echt niet hoor.... Snapt hij nou niet dat je na een paar dagen klussen en al dat gedoe rondom kerst ook gewoon moe kan zijn als zwangere vrouw? en dan die mensen op dat feest, ook wel aardig dat ze ff naar je vragen hoe het met je is.... Vind het echt rot voor je dat je zo het nieuwe jaar in moet gaan... Ik hoop dat je je nu wat beter voelt... Toch wens ik je ( en uiteraard iedereen op deze site ) een heel gezond en gelukkig 2007...
Kerels! Soms begrijpen ze er echt de ballen van! ja kijk , die ballen die snappen ze wel nu alleen de rest nog! hahaha Ik heb dat ook hoor momenteel ik vraag me zo vaak af hallo word ik nog begrepen of hoe zit dat, momenteel door de hormoontjes kan ik mijn man even niet zien vind ik hem irritant en denk snap je het nou niet of wil je het niet snappen pfffffffff. xxx jet