Hoi, Normaal heb ik dit echt nooit... Maar nu sinds de laatste week heb ik rode kringen/vlekken in mijn elleboog plooien. Het jeukt ook. Verder nergens anders jeuk... Wie herkent dit? Heb foto gemaakt, maar denk niet dat je het goed ziet
ben je gevoelig voor eczeem??? Ik heb het als kind veel gehad en als puber. Verder niet meer en in mn zwangerschappen komt het weer helemaal terug. Ik heb het in mn zij en net onder mn navel. Van de dokter vaseline cetamocrogol gekregen en dat houdt het lekker vet.
Nee eigenlijk helemaal niet, daarom verbaasd het me ook zo. Had vroeger bijna ook geen puistjes en nooit exceem gehad... Maar zal anders wel eens aan vk vragen begin jan.
Ik heb het ook in mijn beide zwangerschappen gehad, denk dat het met de hormonen te maken heeft. Want vrij snel na mijn bevallingen was het ook weer weg.
ja bij mij wordt het dus idd onder invloed van hormonen erger, daarom in de puberteit zo'n opleving gehad en nu dus weer. Zou het idd ff aan de vk vragen, en die creme die ik heb kun je ook zo kopen, maar dan moet je hem zelf betalen. Anders ff langs de ha als je er veel last van krijgt.
Ja, ik kijk het effe aan, ik heb er geen continu last van (als ik er aan denk voor namelijk haha) Maar denk ook hormonen, gek dat ik dat bij Gijs niet heb gehad...sowieso andere zwangerschap dus eigenlijk niet verbaasd zijn. hahaha thnx alvast
Hey, dat is toevallig, daar heb ik afgelopen week ook last van gehad. Heb mijn ellebogen 3 dagen ingesmeerd met Bephanten en nu nergens meer last van. Helpt bij jou misschien ook
Whaha zou het wel verklaren, maar durf er niets van te zeggen, bang dat het niet zo is haha! Nee hoor, beide geslachten zijn even welkom!! Moet nog tot 8 Jan wachten
Ik heb dit regelmatig (vooral in de zomer) maar ik heb een verleden met heel veel eczeem. Ik hou het altijd gewoon een beetje vet met bepanthen oid
Ik heb het ook sinds het begin vd zwangerschap gehad, het komt en gaat. Maar ik heb het aan de binnenkant van mijn knieholtes en aan de buitenkant van mijn ellebogen. Het lijkt me niet erg kwalijk, het jeukt alleen een beetje. Als ik mijn buik insmeer met verkoelende creme tegen de jeuk neem ik mijn ellebogen ook altijd even mee. Dat helpt wel