Wie heeft er ook ca. 3 dagen voor NOD ineens buikkrampen (niet heel erg, maar toch irritant) gehad die lijken op menstruatie en bleken toen toch zwanger? Ik heb a.s. donderdag/vrijdag mijn NOD. Is nu toch te vroeg om ongesteld te worden? Zou het ook een teken kunnen zijn van innesteling of is dit te laat, 3/4 dagen voor NOD? Iemand die hetzelfde heeft gehad en toch zwanger bleek? Vanochtend testje gedaan maar nog negatief (maar ja, is eigenlijk ook nog erg vroeg) Alvast bedankt!!
Ja, dat snap ik! En iedereen is toch anders... Maar het rare is dat ik nu voor 't eerst (nou ja, is pas de 3e ronde, maar toch) echt "het" gevoel had dat het wel eens gelukt kon zijn. Ik heb misschien de innesteling gevoeld (ca. 7 dagen na eisprong) met heel klein beetje bloedverlies. En af en toe misselijk geweest, ook snachts. Maar sinds een dag of 2 is het gevoel eigenlijk min of meer weg. Voel niet zo veel meer... En nu vandaag ineens wat kramp in mn buik, alsof ik ongi zou moeten worden. Was benieuwd of meerderen dat hadden en toch alsnog zwanger bleken. Dus bedankt voor je antwoord! Zijn er nog meer vrouwen die nu ongeveer "in hetzelfde schuitje" zitten? Dus dat je eerst dacht dat het echt gelukt was en dat dat gevoel dan ineens weg is? Mijn NOD is a.s. donderdag of vrijdag dus spannend!!!
Heb soort van het zelde aanstaande vrijdag is NOd. Maar heb al vanaf zaterdag af en toe beetje krampen. Raar om te zeggen maar ook last van veel lucht haha. Beetje vermoeid en al 3 dagen hoofdpijn.Denk dat me menstruatie er gewoon aan zit te komen. Maar hoop gewoon zo erg dat het deze ronde raak is. Ben het wachten nu al zat en pas in ronde 5
Het kan idd beide kanten op gaan......ik had wel de krampen, en mijn menstruatie bleef uit. Had ook echt pijnlijke borsten en tepels. En kon beter ruilen. In het begin geen misselijkheid.
Hallo.. Ik zit ook het zelfde als jou.. Mijn nod is morgen, vrijdag merkte ik beetje bruinbloedverlies op.. Daarna niks meer zaterdag weer wat meer maar niet veel inlegkruisje kon het goed aan! Zondag op maandag werd het roze maar ook heel weinig alleen bij afvegen.. dacht ojee daar komen ze.. Tot vandaag is het wel wat roder maar veel is het niet kan het nog goed af met een inlegkruisje! Normaal als ik ongesteld ben dan heb ik buikpijn dat ik gewoon helemaal niks kan.. nu alleen beetje zeurderig niet erg dus.. Gisteren voelde ik een steek/trekkig gevoel onder bij mijn navel.. en van die steekjes in men borsten En ik had zon goed gevoel over deze maand dat het deze maand zou gaan lukken ik ga als het bloeden gestopt is toch een testje wagen maar zal denk ik negatief uitvallen! Ik hoop voor je dat je zwanger mag zijn! ik duim voor je! Xxxx