Hallo zwangere en niet zwangere dames, ik heb me toch zoiets raars. Ik heb nu sinds een tijdje dat als ik lang stil sta vooral onder de douche, dat ik dan hele zware benen krijg met hele grote blauwe vlekken echt van me enkels tot aan me bil. Als ik onder de douche vandaan kom en ga zitten is het na een half uurtje weg getrokken weer. Het voelt dan net alsof er teveel bloed in me benen stroomt ofzo.. heeel vaag Ik vraag me echt af wat het is ik vind het zo raar! Weet iemand wat het is ? Heefd misschien iemand hier ook last van? Groetjes!
Nee, weet helaas niet wat het is. Maar je hebt al eerder topics geopend met de vraag over allerlei kwaaltjes, viel mij op. Ben je zwanger of weet je dat nog niet? Wat ik wil zeggen is dat niet alle rare dingentjes slaan op zwangerschap he. Probeer jezelf niet gek te maken he. Maar het blijft wel vreemd. Ik hoop dat iemand jou hier een antwoord op kan geven! groetjes, kiwi
Dankjewel Kiwi, ik vraag me gewoon dingen af en daar is dit forum ook voor en ik help mensen ook met mijn kennis, dus ik loop ni alleen aan mezelf te denken ofzo. Dus wieeee wat het is of heefd het ook?!?
Er word alleen gevraagd of je zwanger bent ja of nee. Misschien kun je dan je vragen in andere onderwerpen vragen, bv bij eerste symptomen.
Volgens mij zei ik dat ook niet of wel? ik bedoel alleen dat men alle steekjes en pijntjes en blauwe plekjes kan gooien op zwangerschap, maar zo werkt het gewoon niet, omdat je jezelf alleen maar gek maakt. En volgens zijn wij ook geen doktoren. Als je dit soort vreemde dingen hebt die jij nu omschrijft, dan zou een huisarts inderdaad niet zo'n gek idee zijn! Maar prima, ieder zijn ding. Maar ik hoop dat iemand je een kant en klaar antwoord kan geven! succes
Wat jij omschrijft had ik aan het eind van mijn zwangerschap wel een beetje, maar het is inderdaad wel goed om te weten of je het je afvraagt omdat je zwanger bent, of omdat je hoopt/denkt dat je zwanger bent. Dat plaatst de vraag in een andere context
Ja misschien had ik hem beter bij eerste symptomen kunnen plaatsen. Maar ik vroeg mij gewoon af of iemand dit herkend.. en er is een verschil tussen dingen zoeken omdat je graag zwanger wilt zijn en gewoon werkelijk last van iets raars hebben dit kan ik me niet echt inbeelden lijkt mij. Me benen worden gewoon paars blauw gevlekt als ik onder de douche sta niet echt iets waar ik me verder echt zorgen over denk te moeten gaan maken. Ik zie hier wel raardere vragen op het forum dat ik denk dat is gewoon iets wat echt alleen de dokter weet. Ik was gewoon benieuwd of er mensen zijn die hier ook last van hebben zwanger of niet. Bedankt voor de moeite Jara
dat mag je ook best vragen, maar dan moet je het eventjes in een ander topic plaatsen, want dan staat het hier verkeerd. In de lounge neem ik aan? of bij gezondheid? Ik weet het niet precies, maar de mods zullen het wel weten. Ik herken het overigens niets. Lijkt me best eng en iets om even aan een arts te vragen.
Hmm, het klinkt als een doorbloedingsprobleempje. Als je doucht, sta je en stroomt bloed minder makkelijk omhoog en door de warmte zetten je benen vaak ook wat op. En een half uurtje zitten om het weg te laten trekken klinkt opzich wel logisch. Ikzelf heb het ook zo nu en dan, net wolkjes (wat beebies ook vaak hebben) maar als je het niet vertrouwt, zou ik even langs de huisarts gaan. Succes ermee! Flientje
Hey Flientje! Jij begrijpt helemaal wat ik bedoel ik heb ook het idee dat het iets heeft te maken met me doorbloeding want me benen voelen dan een beetje net zoals wanneer ze bloed gaan prikken en zown riempje om je arm doen! En idd het zijn een beetje wolkerige vlekken.. En Athina bedankt voor je reactie ik wil hem wel verplaatsen naar eerste symptomen maar ik weet niet hoe! Nogmaals bedankt allemaal!
heb je dit alleen als je onder douche staat of ook op andere momenten? bv met lopen. Enkele weken geleden had ik dit ook, mijn been werd blauw en was pijnlijk. Ik heb direct de dokter gebeld en dat was maar goed ook want ik had trombose! Bij mij begon het net zo als bij jou! Dus ik zou voor de zekerheid even langs de huisarts gaan dan weet je zeker of het iets of niets is! Succes
Ik verplaats hem wel naar de lounge. We zouden wel graag willen dat je iets minder heftig reageert af en toe. Actie is reactie in welke vorm dan ook. Bedankt. Moderators en beheer.
ik heb al zolang als ik me kan herinneren blauwe vlekken op mijn benen na het douchen. ben er nooit mee naar de ha geweest. ik ga ervan uit dat de doorbloeding niet geweldig is en houd daar rekening mee. toen ik naar australie vloog liep ik bijv elke 2 uur een rondje door het vliegtuig. zolang je er geen last van hebt hoeft het niets te betekenen.
beetje vaag sorry hoor maar ze vraagt alleen of iemand dit herkend dat wij geen doktoren zijn weet iedereen anders kun je het kopje symptomen ook wel sluiten Persoonlijk vind ik dat er geen antwoord werd gegeven in het begin maar ze meteen afgekraakt word op vorige topics... maar goed ontopic: ik weet niet wat het is miss bij twijfel toch even je dokter bellen ennuh succes met zwanger worden
Dit komt mij ook wel bekent voor en ga uit van een doorbloedings verhaal heb het ook wel in combinatie met het opeens koud hebben bv in de zomer als je even uit het water bent en in een handoek staat. Bij mij word het wel minder als ik regelmatig mijn benen masseer. succes
klinkt niet echt normaal. eerder beetje eng zoals je het omschrijft. ik zou zoals ik het lees zeggen, bel je huisarts