even mijn frustratie van me afschrijven... en iedereen is welkom om te vertellen dat ik terecht boos ben Gisteren leent schoonvader onze auto, belt op er is een mevr. achterop jullie auto gereden (lichte irritatie komt opzetten hoewel dat iedereen kan gebeuren), ik regel het maar dan moet jij morgen maar de verzekering bellen (grrr van dat je moet gingen mijn haren al overeind). Oke prima, ik zeg zorg dat ze het schade formulier invult er duidelijk op zetten dat mevr achteruit reed en zorg dat ze haar handtekening zet. Dat appart nog gewhatsappt. Ja dat ging hij allemaal doen. Krijg ik net het formulier staat er a. niet op dat ze achteruit reed en b. geen handtekening van die mevr. Stoom uit mijn oren, bloed dat kookt en wie is de sjaak met bellen en regelen, ik dus! Ben ik terecht boos of ben ik te snel geirriteerd?!
Nee, daar zou ik ook boos om worden, dat hadden ze er echt op moeten zetten. Lekker begin van je weekend.
Nee terecht boos. Als je het hebt gezegd en daarna nog gewhatsappt dan had ie moeten opletten. Ongelukje kan gebeuren maar handel het dan wel (zelf) correct af.
ik heb mijn man net gebelt dat die zijn vader maar moet bellen. Hij mag het formulier weer ophalen en gaat maar langs die mevrouw haar huis voor juiste gegevens en die handtekening. Ik heb nu sterk de drang dwars verder niets te regelen en het hem uit te laten zoeken!
In de emotie zal het misschien gewoon vergeten zijn, maar ik zou ook boos zijn. Zeker als je het nog apart had gezegd. Kan je schoonvader dat niet zelf regelen?
Ja ik zou er ook pissig om zijn. Vooral als iemand iets toe zegt. Maar buiten dat je schoonvader dat had moeten regelen snap ik niet dat de beste mevrouw haar handtekening niet heeft gezet. Daar zou ik dan extra boos om worden en al helemaal als er ook niet bijstaat dat zei de gene is die tegen jullie auto aan knalt.
Nou, hier zou geen stoom van uit m'n oren komen en bloed dat kookt hoor. Ik zou wel geïrriteerd zijn natuurlijk. En je schoonvader het lekker op laten lossen.
Dat heb ik nu aan mijn man doorgegeven dat sv het zelf mag regelen. Als ik hem nu zelf bel ga ik denk ik kortaf of onaardig doen en dat wil ik eigenlijk ook niet.
Ik zou laaiend zijn en helemaal niks meer regelen inderdaad. Laat je man maar zorgen dat zijn vader het regelt. Ik heb ook nogal een temperament met dit soort gezeik. En ik kan mijn emoties ook niet goed onder stoelen of banken steken en alles is aan mij af te zien en te horen. Dus ik zou even een stapje terug doen voor je dingen zegt waar je later spijt van hebt.
Heel verstandig. Hij voelt zich waarschijnlijk al rot genoeg omdat zoiets gebeurt met de auto van een ander (ik zag dat je net voor mij had gereageerd, die post had ik nog niet gezien bij mijn reactie) Hopelijk komt het allemaal goed. Al dat extra gedoe zit je ook niet op te wachten
Na aanleiding v een ander topic "wanneer ik tokkie zou worden ... nouuuuu dit komt er aardig in de buurt van ... SJEEEE wat een laksheid ... Begrijp me niet verkeerd je schoonpa zal best stress en dergelijke heeft gehad maar zeker omdat je een ander zijn auto mee hebt regel je het toch drie dubbel dwars goed DAMNNNN
Die man is natuurlijk ook geschrokken. En hij kan volgens mij helemaal niet het met de verzekeraar regelen omdat de verzekering op jullie naam staat. Snap uiteraard dat het stom is dat hij het formulier niet heeft laten tekenen maar om iemand meteen maar voor Tokkie ui te maken vind ik echt veel te ver gaan. Je hebt het nu goed opgelost door het je man te laten regelen omdat je uit emotie misschien van alles wil roepen. ( Wat ik dus wel goed snap)
als jij denkt dat je schoonvader het expres niet vermeld heeft, ben je terecht boos. Anders niet. Misschien is er wel een al dan niet goede reden waarom de beste man het niet gedaan heeft (stress, ik noem maar wat). Dan zou teleurstelling beter op zijn plaats zijn.
Oh wat een gedoe. Wij hebben het ook in korte tijd twee maal gehad. Eerste keer hadden we beide geen papieren bij ons dus toen moest ik de beste man die mijn kont geraakt had op zijn blauwe ogen vertrouwen. Is wel helemaal goed gekomen. Tweede keer hebben we gezien dat de portier van een mevrouw onze auto insloeg, ze wilde het niet via haar verzekering regelen of zoiets. Dit heeft mega lang geduurd voor de boel voor elkaar was. Maar ik heb mij afzijdig gehouden omdat ik hier dus ook heel slecht tegen kan, al dat gebakkelei over wel niet wiens schuld, en dat papierwerk en gebel. Zou zeggen, zelf lekker afkoelen en het je man laten regelen met je schoonvader.