testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Laila88, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laila88

Laila88 Lid

20 jul 2006
    97
    0
    0
    Arnhem
    Hey allemaal,

Ik weet dat het heel onverstandig is en eigenlijk ook niet goed maar ik kan echt niet meer wachten met testen. Ik wil heel graag morgen testen met ochtend urine (maar dat is 2 dagen voor mijn ongi) kan ik dan wel een positieve test krijgen of is het nog onmogelijk en als het positief is betekend het dan ook dat ik echt zwanger ben. Ik weet dat ik eigenlijk nu nog 3 dagen moet wachten, maar het is zo moeilijk als je iets heel graag wil. Ik zit mezelf al helemaal gek te maken hier... :)
    Hoop snel iets te horen of ik morgen kan testen.

Liefs,
    Laila

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Het kan... maar:
    Grote kans dat het negatief is..
    Negatief hoef in dit geval niet te betekenend dat je niet zwanger bent..
    Positief, dan ben je zwanger.. maar kan je kan dan alsnog ongesteld worden.. vroege miskraam komt veel voor.

Al met al..
    2 daagjes kan je vast ook nog wel wachten!

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Het zou kunnen, maar dat betekent dan vaak dat je eerder je ei hebt gehad. Als je een negatieve test hebt, wil dat dus helemaal niks zeggen. Ik zou toch afwachten.

4. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    het kan opzich wel ik heb dames meegemaakt die 5 dagen voor hun ongi een dikke positest hadden en hun ei zoals ze hem normaal ook hadden

maar ik ken ook dames die pas bij 5 dagen overtijd een positest kregen en hun ei ook gewoon hadden gehad op het tijdstip dat ze hem zouden krijgen

het kan zijn dat ie heel licht uitslaat maar dan is ie ook posi ! tenzij je van die buigzame stripjes hebt.. die kunnen soms een valse uitslag geven..

mocht je test nega zijn niet getreurd ! dit is nomaal als je dus wel zwanger zou zijn..

het ligt er gewoon aan hoeveel hormonen je al in je urine hebt zitten bij de een gaat het heel snel bij de ander heel langzaam

Deel Deze Pagina