pijn re bil doortrekkend naar been! en nu?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Nance83, 12 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nance83

    Nance83 Actief lid

    10 apr 2008
    190
    0
    0
    Ik ben rond 11 weken zwanger, een aantal weken geleden heb ik dit ook al twee keer gehad.

    Nu heb ik dit sinds gisteravond weer, vorige keer had ik het zonder inspanning nu heb ik het tijdens het werk gekregen.

    Beginnende pijn in mijn rechterbil wat doortrekt naar mijn bovenbeen, nu naar een nacht slapen heb ik er nog steeds last van maar nu in beide benen een zwaar gevoel en weer steken in mijn rechterbil, en pijn laag in de rug.

    Komt dit door de groei van de baby, of zouden het al tekenen van bekkeninstabiliteit of isschias kunnen zijn?

    Wie heeft dit ook?
     
  2. Miez

    Miez Fanatiek lid

    7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Pijn die zo uitstraalt, zou ik toch wel even laten bekijken door een huisarts of fysiotherapeut. Het lijkt me geen 'normaal' zwangerschapsverschijnsel.
    Bij die uitstraling zou ik eerder denken aan je zenuwen, dus misschien idd iets van ischias.
    Ik zou er niet mee blijven lopen!

    Succes!
     
  3. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.957
    7.861
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Klinkt als ischias, ik heb dit ook gehad, maar pas vanaf week 25. Na de bevalling was het gelijk a la minute weg.

    Zwangerschapsischias noemen ze dat.

    Je kan lekker spiroflor halen en hiermee elke avond in bed je rug masseren, vooral onderin, dat hielp bij mij. en NIET op je rug slapen.
     
  4. liebrando

    liebrando Niet meer actief

    idd isias is bij mij ook geconstateerd!
     
  5. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    en bij mij ook :) en bij nog veel meer hier op het forum kun je helaas zeer weinig aan doen
     
  6. Nadine1977

    18 sep 2008
    8
    0
    0
    Hbe ik ook heel erg gehad in het begin. wellicht is het bij jou ook magnesium gebrek?
     
  7. Nance83

    Nance83 Actief lid

    10 apr 2008
    190
    0
    0
    ik heb inderdaad issias pff

    vraag me alleen af moet ik nu niet rustiger aan gaan doen met mijn werk, werk in de zorg.
     
  8. shanice81

    shanice81 Actief lid

    15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn


    klopt, ik heb het ook,.moet van de verloskundige meer rustpauzes nemen.
     
  9. Nance83

    Nance83 Actief lid

    10 apr 2008
    190
    0
    0
    nou vandaag gesprek gehad met mijn vervangend hoofd de mijne is op vakantie en ik ga vanaf nu twee urrtjes per dag minder werken ik krijg fysio misschien dat het dan beter gaat.

    ik werk in de zorg dus het is best heftig, moet zeggen mijn collegaatjes zijn meegaand met me, en proberen rekening met me te houden helaas niet allemaal maar hoop dat ze er begrip voor hebben, ik voel me er heel naar bij, want ik ben pas 13 weken zwanger maar ja, rustig aan is beter he/
     

Deel Deze Pagina