Ik heb sinds 5wk zwanger af en toe pijn aan mijn rechte schouder en het arm voelt beetje soort moe. Als uemand laparoscopie had weet wat ik bedoel want het is dan hetzelfde pijn wat je heb na operatie door de lucht die vrij komt. Ik had daar ook alleen last van rechte kant.. Ik werk niet meer dan altijd sport nu zelfs iets minders maar het pijn asn mijn rechte schouder is wel raar... Kan dat verband met hart hebben? Want ik weet ook dat als je bijvoorbeels herseninfarct krijgt dat je rechte of linke hand niet meer voelt of denken jullie dat ik gewoon te veel op kwaaltijes let?) Bedankt!
Volgens mij heb je juist last van links als je hartfalen hebt. Geen idee wat voor pijn je natuurlijk precies hebt, maar als je het niet vertrouwd, dan neem je toch morgen (vandaag) even contact op met je huisarts? Als je gevoelig bent voor het 'opblazen' van allerlei kwaaltjes kan het ook zomaar daar vandaan komen. Heb zelf redelijk wat ervaring met hypochondrie. Succes en wellicht is je pijn nu al minder en was het 'maar' een houdingsprobleem
ik zou even de huis arts bellen.ik wil je niet bang maken maar pijn in je armen en schouder kunnen er ook op wijzen dat er iets niet goed is met je zwangerschap.dus zou even bellen
Ik ben juist niet gevoellig voor de opblazen van de kwaaltjes juist anderson ik heb echt amper iets ook nooit gehad iet. Enige keer in mijn leven was ik bij huisarts halfjaargeleden ivm enorme pijn door cyste... Die pijn is ook niet altijd af en toe vooral als ik misselijk ben. Ik ga 30e naar gyn ga ik dan vragen als het blijft die pijn
ineens pijn in je schouder wordt inderdaad geassocieerd met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Daar is niet mee gezegd dat dit de enige optie is , maar ik zou even bellen voor de zekerheid. Want wat je echt niet wilt is schade omdat je te lang doorloopt.
Pijn in de schouder kan idd duiden op een bbz... ik zou hewoon even bellen...als je daarmee te lang wacht kan het gevasrlijk voor jou zijn!.. en als het niet zo is.. dan weet je dat iig... Veel succes
Ja dat klopt dat heb ik gelezen, maar daarbij moet je ook enige pijn aan je buik hebben en bloedverlies. Ik heb verder niks en het pijn is niet zo uitstralend en heftig. Het is gewoon beetje zeurende pijn, ik denk enige de kijkoperatie had kan wel begrijpen wat voor pijn het is.. het steekt niet, het voelt gewoon zwaar. Ik ga even nog geen actie ondernemen even afwachten als het bbz zwangerschap is dan moeten toch andere symptomen ook aanwezig zijn maar die heb ik niet. Ik weet precies hoe bbz voelt: het voelt precies hetzelfde als beweging van de cyste (dat had mij gyn. verteld) en dat is een helse pijn dat ik flauw altijd viel op de straat gewoon... In mijn familie komen gewoon veel hart en hersens infarcten voor dus daar was ik bang voor dat het iets met de hart te maken heeft.
Hartfalen.. is altijd links.. dus daar hoef je je denk ik geen zorgen over te maken... maar door de zwangerschap gaat er meer bloed door je lijf.. dus kan zijn dat als het een gevoelige plek is voor jou . Dat er nu wat meer bloed doorheen stroomt en je dus wat meer voelt... En idd.. een bbz gaat vaak gepaard met bloedverlies(maar hoeft niet altijd) Afhankelijk van waar de vrucht zich heeft genesteld buiten de baarmoeder.. oef je dus niet altijd bloed te verliezen...die schouderpijn.. is pas wanneer er bloed in je buikholte zit.. en dus niet in je onderbroek verschijnt.. maar goed..dat is idd een hele sterke pijn.. en zoals jij deze beschrijft.. lijkt dat er niet op... Miss even een douche nemen..of ff je schouder laten masseren?
Ik denk inderdaad misschien door omdat ik vaker tennis is gewoon gevoelige plek (gespierde) want daar had ik ook last van na de operatie: meestaal mensen hebben hele schouders pijn door de lucht die vrij komt en ik had het allen rechts... Wat je nu zegt over de bloed naar mijn mening kan wel kloppen lijkt mij. Wat ik ook net had gedacht is misschien komt het ook door manier van slapen: ik slaap nu veel op die schouder beetje op de zij maar deels op de buik lastig uitleggen maar dan komt mijn arm en rechte schouder beetje onderliggen, misschien komt het ook daardoor.. Ik ga vanavond mijn man vragen daar mij masseren ) en even in de gaten houden komende dagen. Als ik daarbij aanhoudende pijn in buik krijg vooral links of rechts (eierstokken) en bloedverlies ga ik gelijk bellen naar zk.
BBZ hoeft in het begin helemaal niet zo veel klachten van pijn enz te geven hoor. Zeker niet bij 5 weken. Ken iemand die pas bij 7 weken klachten kreeg, en na onderzoek bleek het te gaan om een bbz. Dus als ik jou was zou ik zeker even contact opnemen met je huisarts, en niet afwachten.