Vraagjes over temperaturen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zonnetje13, 1 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Moet dit iedere dag op een vast tijdstip? Hoe precies komt dit tijdstip? Of gaat het er alleen om dat je nog niet bent opgestaan, of dat nou om 7 uur of 9 uur is?
    En wat als je even snel naar de wc bent gegaan, daarna weer liggen en dan tempen? Is dat betrouwbaar?

Het lijkt me een goede manier om vast te stellen of ik een eisprong heb of niet. Maar ik word niet elke dag om dezelfde tijd wakker (is onmogelijk met zoon met onregelmatig ritme)..

Alvast bedankt voor de antwoorden ;)

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Iedere dag temperaturen op hetzelfde
    Tijdstip voor het opstaan. Opstaan zelf geeft al temp verhoging. Even plassen en dan tempen geeft een vertekend beeld.

Er is een Engelse site waarbij je de temp terug kunt berekenen maar weet niet of dit betrouwbaar is

3. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Hoe onregelmatig is het ritme van je zoon?

Ik temp iedere dag om 06.00 uur. Zowel op een werkdag als een vrije dag. Als ons zoontje wakker is geweest dan temp ik op de tijd die ik normaal ook zou testen maar dan hou ik er wel rekening mee dat deze minder betrouwbaar is

Het betrouwbaarst is dat je minimaal 5 uur achter elkaar hebt geslapen en dan op een redelijk vaste tijd (+- 15 min verschil) rectaal je temperatuur meet.

Deel Deze Pagina