Hoi, Wanneer je eisprong eerder krijg is om de 2 dagen sex voldoende om kans te maken dat je zwanger word? Groetjes, ANGEL24
ja hoor.. zaad leeft gemiddeld 2 tot 5 dagen.. ligt eraan hoe 'vruchtbaar' je man is.. dus alles kan.. liefs Daantje
He Daan, Dat is fijn om te horen! Hihi. Ik wist dat eigelijk niet zo goed Ik weet niet wanneer me ei-sprong precies is, ik temp niet, en doe geen ovu-testen! Ik doe dus maar een dotje! Ik vrij rond de vruchtbare, om de dag of om de twee dagen. Ey meid, hoe is het eigelijk met jou!? Groetjes, Manon
hey Manon Met mij gaat t wel.. heb alleen sinds mijn ei last van krampen in mijn liezen en dat straalt uit naar mijn bovenbenen.. maar dat had ik de vorige ronde ook, en het is nog te vroeg voor zwangerschapssymptomen.. het wachten is zo lastig.. pff kijk al helemaal uit naar 17 februari. ( mits ik een positieve test heb, anders mag die dag snel voorbij gaan haha) weet ook niet hoelang mijn LF precies is.. ik heb 2 feb mijn ei gevonden aan de hand van ovutesten, dus zit nu zo'n 7 dagen na mijn ei, en hou voor het gemak maar een LF aan van 14 dagen, dat is ongeveer het gemiddelde.. en heb jij ergens last van? Hoelang ben je eigelijk al bezig? Wij zijn nu bijna een half jaartje bezig, en het wordt elke ronde lastiger als je telkens ongi wordt.. liefs Daan
He meid. Mmm, is even spannend dan!? Nog even, en dan kun je testen. Hopelijk heb je dan een positieve test in handen! Met mij gaat het goed. Ik ben de laaste keer maar 1dag ongi geweest. Ik ben dus benieuwd naar deze aankomende maand. Afgelopen maand soms ineens erg misselijk, vorige week zondag moeten overgeven, en verder soms ineens een licht ongi gevoel in me buik, dat was vorige week, dus veelste vroeg. Nu soms wat zeurend gevoel in onderbuik, verder voel ik me prima! Rond me ei *denk ik!* erg gevoelige tepels, maar is nu ook weer over. Ik heb verder vele onderzoeken achter de rug, .. staat wel buiten de zwangerschap hoor. Ik had steeks steken in me onderbuik, en een zeurend gevoel. Ze dachten iets mis met nieren of blaas?! Maar na foto's, echo's, blaasonderzoek, .. Niks! Ze hebben niks kunnen vinden! Het ziet er prima uit! Dus.. Vreemd! We zijn deze maand dan ook weinig bezig geweest met zwanger raken. Ik ben 4November gestopt met de pil, dus opzich nog niet zo heel lang bezig..Al vind ik het al wel weer lang genoeg! haha! Maar dat hebben we allemaal denk ik wel. Suuuuucccccessss meid! Liefs! Ps; Ik heb niet zoveel verstand van een LF hoor. hihi! Sorry!
LF is een lutele fase ( aantal dagen tussen je ei en ongi) ik was de vorige ronde ook maar 1 dag ongesteld, maar toch was alles netjes 'opgeruimd' volgens de gynecoloog.. dus zal vast normaal zijn vervelend zeg dat ze niet weten waar je klachten vandaan komen, maar toch een geruststelling dat alles goed is.. hopelijk heb je over 10 dagen ook een posi test in handen ( je weet wat ze zeggen he, als je er minder mee bezig bent, zul je vaak zien dat het onverwachts komt ) liefs daantje
Ja, Ik me me geen gelukkiger momemt bedenken, dan een positieve test! Dus zou natuurlijk super zijn! .. Maar ik verwacht niks! Heb ook niet het gevoel van .. Ja, ik denk dat het raak is. Hopelijk is 17Feb jou/jullie dag! Ow, jij had dat ook maar 1dag. Had jij dat al eerder gehad, of heb jij vaker een korte ongi? Ik heb het namelijk nog nooit gehad. Altijd 4/5dagen. Ach, het zal allemaal wel normaal wezen hoor. Het is inderdaad allemaal vervelend, maar was allang blij dat er niks mis was! Ik voel me nu prima dus vind het allang best! Liefs!