hallo dames... ik ben ruim 36 weken zwanger en sinds vanmorgen behoorlijk pijn rechts bovenin mijn buik... net onder mijn ribben... kan het niet plaatsen... wat zou het kunnen zijn en hoe kom ik er vanaf?
Ik wil je niet bang maken maar pijn rechts boven in je buik is een teken van HELLP (zo schrijf je dat toch ?) Voel je jezelf verder wel goed?
nee daar lijkt het niet op... bij mijn dochter heb ik hellp gehad en dat was toen heel anders... ik heb verder nergens geen last van.. (ja mijn bekken) maar geen vocht geen hoofdpijn ed..
Misschien gewoon van het groeien van je buik, de druk van je kindje tegen te ribben. Het wordt toch allemaal aardig krap nu in je buik! Vervelend dat je ervaring hebt met hellp! Anders morgen even de vk bellen! Succes ermee hoor!
Misschien wat billen of voeten van de kleine tegen je ribben. Heb ik wel vaak iig! Bij twijfel gewoon even je vk bellen.
Haar kindje ligt toch in stuit? lijkt me sterk dat het dan billen of voetjes zijn...in alle gevallen geldt , bij twijfel je vk of gyn bellen. Good luck!!
dank jullie wel voor jullie reacties... het kunnen idd geen billen zijn hihi.. vandaag toch voor mijn gemoedsrust de VK gebeld... zij denkt een spiertje gescheurt of de banden... moet me proberen nog rustiger te houden...
je galblaas zit daar ook, maar als je daar last van hebt kruip je letterlijk over de vloer van de pijn..... Even in de gaten houden, hoop dat het niet erger word. Sterkte hoor.