Dag Dames, Deze maand zijn we bewust bezig voor onze tweede wondertje. Mijn nod is dinsdag! Aan de hand van ovutesten was mijn eisprong tussen 12 & 13 dec. kort erna voelde ik lichte pijn onder in mijn buik, de 20ste voelde ik echte steken links en rechts onderin mijn buik. Dus ik dacht misschien was het wel mijn innesteling wie weet. Maar sinds gisteren heb ik continu met wat pauzes menstruatieachtige pijnen en steken onderin mijn buik, links en rechts. En sinds vandaag is het wel wat heftiger aan de rechtse kant, net of er een bal zit ofiets. Vooral bij het zitten is het vervelend en erg gespannen. Naast dit heb ik ook totaal geen afscheiding, bij het afvegen enkel een druppeltje als het ware soms wittig of doozichtig.. waar je wel een draad mee kan trekken. Heeft iemand hier ervaring mee? Zou dit bij een eventuele aankomende zwangerschap horen?
Hoi hoi, Het zou natuurlijk kunnen. Maar ik heb dit al vaker meegemaakt en toen was ik niet zwanger helaas. De enige manier om het zeker te weten is natuurlijk een testje doen. Ik hoop wel dat het bij jou wel goed nieuws mag betekenen!!!! xx
Ik heb net een testje gedaan, een heel licht roze streepje! Dus maandag effe overnieuw, of moet ik het zien als zwanger!